Verstraler
Verstraler
Ik ben op zoek naar tweedehands verstralers voor op mijn series 3 ex belg leger 24 volt. Kan ik ook zoeken naar 12 volt en dan 24 volt lampjes erin zetten? Eerste zoekopdrachten leveren dure resultaten op. Wat is een goede prijs voor twee stuks?
Re: Verstraler
Wat wil je nu eigenlijk hebben?
Je kunt altijd in een 12 V lamp een 24 Volt lampje monteren, da's geen probleem...
Een verstraler wordt meestal in sets van 2 voor op de auto gemonteerd, en geschakeld door het grootlicht....dus ik vermoed dat je een richtlicht of werklamp bedoeld...
In ieder geval heb ik nog vanalles liggen, maar wil wel even weten wat je zoekt...
Bart, van Partner.
Je kunt altijd in een 12 V lamp een 24 Volt lampje monteren, da's geen probleem...
Een verstraler wordt meestal in sets van 2 voor op de auto gemonteerd, en geschakeld door het grootlicht....dus ik vermoed dat je een richtlicht of werklamp bedoeld...
In ieder geval heb ik nog vanalles liggen, maar wil wel even weten wat je zoekt...
Bart, van Partner.
vrachtautosloperij daar moeten ze toch van die dingen hebben.
jo "general"
auto's rijden op de weg, waar geen is zijn wij
jo "general"
auto's rijden op de weg, waar geen is zijn wij
Je kunt best in 12 volts versies lampjes van 24 volt doen, werkt bij mij ook al een tijdje probleemloos.
mocht je nog 24 volt lampjes zoeken, mail ff, heb nog wel een voorraad je liggen
mocht je nog 24 volt lampjes zoeken, mail ff, heb nog wel een voorraad je liggen
Verkeerd gelezen... VERSTRALERS....Sorry...
Nogmaals, wat zoek je voor iets?
Bart, van Partner
Nogmaals, wat zoek je voor iets?
Bart, van Partner
Ik zoek twee verstralers voor plaatsing op voorbumper. Voor avond terreinritten als groot licht te weinig is.
Hoi,
Bij WiWo 4x4 (www.wiwo4x4.nl) hebben ze redelijk goedkope lampen die ze ook met 24V lampjes kunnen uitvoeren voor je...
Groetjes,
Remco
Bij WiWo 4x4 (www.wiwo4x4.nl) hebben ze redelijk goedkope lampen die ze ook met 24V lampjes kunnen uitvoeren voor je...
Groetjes,
Remco
Als je de verstralers wilt gebruiken in het terrein dan kun je ze beter wat hoger op de wagen monteren. Niet alleen zitten ze dan wat minder in "harms way" maar ook de lichtopbrengst is dan veel beter.
Mvrgr, Hugo
Mvrgr, Hugo
Dat zou ik wel willen, maar bij een softtop wordt dat wat moeilijk.
je kunt een beugel in je afwatergoot van je deruen maken, heb ik al veel meer gezien. het gewicht is niet al te groot dus het kan best. offffff een externe rollcage!
gegroet jan
gegroet jan
Wiwo heeft inderdaad goedkope collectie, 14,95 per stuk, niet teveel.
Ik moet inderdaad eens kijken, het rendement bovenop is natuurlijk veel meer, het afbreukrisico is ook weer een stuk groter, op de voorbumper van een series zijn ze natuurlijk optimaal beschermd.
Ik moet inderdaad eens kijken, het rendement bovenop is natuurlijk veel meer, het afbreukrisico is ook weer een stuk groter, op de voorbumper van een series zijn ze natuurlijk optimaal beschermd.
voordeel van zo'n beugel bovenop is dat je die er ook zo weer af kunt halen als je ze niet nodig hebt!