voorassen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
je van hulle

voorassen

Bericht door je van hulle »

hier een vraag over een 88 uit 1980 moet er op de voor as van deze ook ruddere mansetten zitten daar er op myn geen zitten maar spisaal ringgen met vet maar ik wil weten voor ik naar de keuring ga of dat ook goed is dank u voor het antwoord hans van hulle sas van gent tel 0115 450588
Larosaurus

Re: voorassen

Bericht door Larosaurus »

Ik ben pas zelf op keuring geweest, lees en huiver. Ik had ashoezen erop zitten (series 3 88) in de ashoezen zaten een paar scheurtjes. Keurmeester: Als u ze er nu gewoon afsnijdt, dan keuren we hem goed, blijven ze erop dan moeten we hem afkeuren vanwege de scheuren. Dus keurig eraf laten, het moet voor de keurmeester duidelijk zijn of de fabrikant dit onderdeel heeft willen beschermen. In dit geval is dat niet duidelijk en kunnen ze eraf blijven. Succes!!
fred101

Bericht door fred101 »

ze hoeven er inderdaad niet op, maar als ze er zitten dan moeten ze heel zijn. Beetje krom maar men gaat er van uit dat als ze er op horen (dus standaard) dan zijn ze ook nodig en moeten ze dus heel zijn. Alleen bij landrover zijn ze zover ik weet optioneel dus hoeven ze er niet op. Net zo als bij stuurkogels, de oude met smeernippels hebben vaak open hoezen maar de moderne hebben dichte en daar mag nog geen scheurtje inzitten.
Mijn 88, volvo en austin hebben geen hoezen en horen ze niet te hebben en daar is ook nog nooit wat van gezegd
fred101
je van hulle

Bericht door je van hulle »

hier hans bedankt voor julli antwoord ik ga het maar op wagen we zullen wel zien waar het schip strandt
Plaats reactie