Zoals jullie al gelezen hebben heb ik gister nog rndgetourd in een hele fijne Rangerover 4.6 HSE fully loaded ('t is dan misschien geen echte Landover maar wel genieten...) met helaas wat problemen. Uiteindelijk bleek de motor overleden te zijn en staat-ie nu in m'n werkplaats te wachten op een transplantatie.
13en een half uur later was ik met Partner op weg naar mijn werk, toen ik plotseling een ratelend geluid hoorde. Toen ik de radio afgezet had bleek het ratelen onverminderd door te gaan. Een blik in m'n buiten- (en direct daarna ook de binnenspiegel) leerde mij dat ik hardnekkig achtervolgt werd door een donkere wolk. Natuurlijk heb Partner direct de berm in gereden en afgezet. Ook toen ging het ratelen nog door....in de 1e versnelling, kopling los....einde verhaal.
Mijn collega-met-de-gele-auto heeft mij en m'n Partner verder naar m'n werk gebracht, waar-ie nu (weer, 2e keer binnen een jaar, nog afgezien van de 5x dat ik de brandstofpomp heb moeten vervangen) op een donorhart staat te wachten.
Gelukkig was een ruilhart snel gevonden....het "nieuwe" torretje wordt dadelijk afgeleverd. en met een beetje gelukt snort Partner morgen weer

Ik moest het effe kwijt.... 2 torretjes naar de eeuwige modderbaden binnen 14 uur !!!
Bart, van Partner.