`prikkers cd vraag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
fred101

`prikkers cd vraag

Bericht door fred101 »

Ik heb net de CD's gekocht en er staan erg veel handige dingen op. Toch mis ik voor mij nog wat.

Voor de series 2a kan ik geen werkplaats en parts manual vinden (ik heb ze in het echt maar digitaal is best handig, meestal print ik uit klieder er aantekeningen bij dan blijft mijn boek netjes)

En voor de 101 mis ik het owners manual en partsmanual (ook deze heb ik maar mijn versie van het owners man mist wat bladzijdes). Staan deze er niet op of zoek ik fout.

Fred101
Frans

Re: `prikkers cd vraag

Bericht door Frans »

Volgens mij staat op "mijn" Cd de juiste owners manual.
Welke pagina's mis je dan.

Frans bonnes
fred101

Re: `prikkers cd vraag

Bericht door fred101 »

die CD heb ik ook en zonder die CD had ik mijn 101 nooit zover gekregen als nu, mijn eeuwige dank daarvoor, ik had de prikkers cd's meer uit interesse ivm folders en achtergrond zaken gekocht. Maar Aad zei dat de 101 manuals er ook op stonden.
Als je het kunt herrinneren heb ik een keer een vraag over olie gesteld omdat ik toen een beetje lui was en toen noemde jij een paar blz (78 en 79) die niet in het usermanual bleken te staan op de CD en daar stond net wat ik vroeg. Nu hoopte ik dat die hier wel stonden.
Maar belangrijkste was dat ik graag een digitale versie van het werkplaatshandboek van de S2a had gehad en die kan ik niet vinden

Fred101
Plaats reactie