raam zit vast
raam zit vast
Ik heb een probleem met m'n freelander (3 deurs) het achteraam in de achterdeur wil niet open (naar beneden) als ik het knopje in de auto bedien krijg ik drie piepjes te horen.
Re: raam zit vast
volgens het boekje het alarm eraf en dan weer erop, maar daar reageert die niet op.
normaal valt het raam in de sponning maar blijft er nu buiten.
normaal valt het raam in de sponning maar blijft er nu buiten.
nee, wel de accukabels eraf gehaald en nieuwe erop gezet. volgens het boekje moet je dan het alarm eraf halen en als je de kabels er weer aan zet kallibreert het alarm zichzelf weer.
Dan weet ik het niet meer, maar misschien reageert Dennis101 / Freelander nog.
Frans Bonnes
Frans Bonnes
Opgelost: voor het installeren van een converter naar 230V moesten de accukabels tijdelijk afgekoppeld worden.
Niet rekening gehouden met het feit dat er zo'n achterruit in zit en na opnieuw aansluiten van de accu het raam gesloten terwijl het linkerportier nog los was.
Accukabel even opnieuw afgekoppeld en procedure in het boekje gevolgd, werkt weer zoals het hoort.
Niet rekening gehouden met het feit dat er zo'n achterruit in zit en na opnieuw aansluiten van de accu het raam gesloten terwijl het linkerportier nog los was.
Accukabel even opnieuw afgekoppeld en procedure in het boekje gevolgd, werkt weer zoals het hoort.
en die heeft een freelander. zoontje is eigenwijs en heeft een mondeo, maar de wijsheid komt met jaren.
Ik was even een avondje weg, maar het is al opgelost zie ik.
Dennis B.
Dennis B.
[www.dlrr.nl]
dutch land rover register
interesse ipv nieuwsgieringheid
Marco
dutch land rover register
interesse ipv nieuwsgieringheid
Marco
Ik weet dat je niet nieuwsgierig bent, je wil gewoon alles weten.
Dutch Land Rover Register
www.dlrr.nl (site is helaas niet erg up-to-date)
Frans Bonnes
Dutch Land Rover Register
www.dlrr.nl (site is helaas niet erg up-to-date)
Frans Bonnes