Hoi allemaal,
Wel grappig het was vandaag super sleutel/rijd weer en je kon een kanon afschieten op het prikbord. Maar vanavond kwamen de technische vragen weer helemaal los....
Ik moet eerlijk bekennen dat er mijn inziens de laatste tijd ok wel erg veel gezellig gekletst werd maar vandaag is (volgens de grote wijzen der prikbord voorspelt ) het technisch niveau weer hoog! Ik ben erg blij dit te zien!
Dus voor allemaal, mij bevalt het prikbord nog steeds goed ga zo door!
Groet Bowy
ps ik weet dat het een beetje uitgemolken is maar ik had nog niet eerder van me laten horen, omdat ik niet vondt dat ik wat kon toevoegen en ik denk dat dat nu wel het geval is!
slaap lekker allemaal
een groetjes van Serious IIA
nog een beetje slap ge***
Re: nog een beetje slap ge***
Bowy,
Technisch vernuft weer hoog???
Stropdas afgedaan en vinger in dif gestoken.
Man, Man wat lag ik op mijn zelfgemaakte karretje (je weet wel, zo'n ding zodat je je zelf onder de auto kan trekken) te vloeken omdat ik een pure peutdruppel op mijn neus kreeg.
Ik klets toch liever over gevulde koeken maar die heb ik vandaag bij Aad gebracht.
Jan No sleep
Technisch vernuft weer hoog???
Stropdas afgedaan en vinger in dif gestoken.
Man, Man wat lag ik op mijn zelfgemaakte karretje (je weet wel, zo'n ding zodat je je zelf onder de auto kan trekken) te vloeken omdat ik een pure peutdruppel op mijn neus kreeg.
Ik klets toch liever over gevulde koeken maar die heb ik vandaag bij Aad gebracht.
Jan No sleep