Cruise control

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ron

Cruise control

Bericht door Ron »

Beste LaRo-ers,

Sinds september heb ik een Disco en ben ik een gelukkig mens, wel wat vaker handen die wat meer zwarter zijn dan anders maar goed dat krijg je er gratis bij.

Tot mijn stomme verbazing heb ik sinds september al meer dan 15.000 km gereden met mijn Disco. Om mij heen zie ik de ene halsbrekende lease stunt na de ander en ik, die geen haast heb, ik er met afgrijnzen naar.

Laatst zat ik mij af te vragen, als bewoner van de rechter rijstrook, hoe dat zou zijn met een rechter voet die niet steeds op dat gas drukt. Een cruise control.

Zijn er mensen die revaring met zo'n ding hebben????
Laat het eens weten op ons onvolprezen prikbord.

Kun je zoiets zelf inbouwen of moeten we naar Ron B.

Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Groeten,

Ron
Disco

Re: Cruise control

Bericht door Disco »

Dit is veel te technisch voor Ron.B.( je kan er niet tegen aan schoppen).
Normaal gesproken zou je dit zelf kunnen doen,kweet ut niet.
Als jij het nou probeer wil ik als die werk ook wel een.
Jaja kweet het puriteinen maar er zitten ook al elektrieke raampies in.

Groeten Theo Kaufmann/Disco
The green no mud

Bericht door The green no mud »

Nou vraag je ervaring Ron maar bedoel je met monteren of met gebruiken.

Met monteren moet je zeker bij een ander zijn want als ik het voor je doe krijg je zeker het Marco Bakker effect.
Voor het gebruik: rijdt je veel lange stukken op rustige wegen?
Ik heb het gehad en naar ik meen twee keer gebruikt omdat het zo verrot druk is.
Op vakantie is het onmisbaar, dat wel. Maar goed, ik heb die luxe nu niet meer en ik mis het ook niet

Jan No Mud Moesman
Frank 110

Bericht door Frank 110 »

Ik heb een cruisecontrol zelf ingebouwd in mijn 110 en heb spijt dat ik het niet 10 jaar geleden al heb gedaan. Er zijn universele sets te koop www.carpoint.nl/eurocruise/header.html
ik rij met een V8 en heb hem aangesloten op de bobine wat goed werkt.
als je een toerenteller hebt kan je daar ook van aftakken, Ik heb slechtere ervaringen met de pulsgever op de km-kabel
Plaats reactie