hoera klaar met revicie-beurt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
limbolaro

hoera klaar met revicie-beurt

Bericht door limbolaro »

hoerea mijn 2.25 diesel blokkie is klaar met zijn revicie nu kan ik gaan beginnen met het in elkaar zetten van mijn landrover L.W. en dit na 4 jaar er aan gewerkt te hebben heb heb wel helemaal uit elkaar gehad op een paar onderdelen na.
nog even wachten en dan kan ik ook me rond tuffen!

groeten fred uit Velden
A3

Re: hoera klaar met revicie-beurt

Bericht door A3 »

Grote klasse! Je hebt toch wel regelmatig foto's gemaakt van het 'hele proces' van de restauratie (demonteren, schoonmaken, krabben, schuren, poetsen, vernieuwen, opknappen, schilderen etc. etc. etc...)? Het zou leuk zijn als je een soort verslag kon doen van b.v. moeilijkheden waar je tegen aan bent gelopen en hoe je e.e.a. hebt opgelost. Zoiets is altijd interessant, vooral voor diegenen die in ook in een dergelijk proces zitten of nog plannen hiertoe hebben.
Mooi dat je, ongetwijfeld met veel doorzettingsvermogen, zover bent gekomen. De voldoening is dubbel zo groot als je straks zo trots als een aap met 7 l*llen achter het stuur kunt zitten te glimmen!
limbolaro

Re: hoera klaar met revicie-beurt

Bericht door limbolaro »

ja natuurlijk het ik fotos's gemaakt van dit hele project en zelfs ook van het schuren, plamuren, lasen, afbijten van de lak, en alles wat er bijkomt kijken.
ook dergelijke verbetering bij een l.w. heb ik op de foto gezet.
Plaats reactie