Ik wil een mil schakelaar ombouwen ( zit op het dashbord ) naar civiel( stuur ), alleen zit ik nu met de draden. Ik zit ff in de knoop, heeft iemand een schema of iets / tip hoe ik de draden het best kan aansluiten. de zekerigen vliegen in het rond en ik kom er niet meer uit. de verlichting en claxon doen het wel maar ik heb vier draden over.
het NL leger heeft zwarte draden met cijfer codes en de cilviele heeft weer kleur codes . Wie oH Wie kan me helpen.
mil / civel richting aanwijzer
Re: mil / civel richting aanwijzer
Arnold (momenteel fietser) heeft de schakelaar aan de stuurkolom parallel geschakeld aan die op het dashbord.
Wel zo gemakkelijk, want je kan alles gewoon laten zitten.
Dennis B.
Wel zo gemakkelijk, want je kan alles gewoon laten zitten.
Dennis B.
Ik zag in een eerdere mailing dat dit kon, maar ik ben een leek wat strom betreft dus welke kleur( en) draad moet ik bij plaatsen. heeft er mischien iemand een foto van
FF mailtje sturen aan Arnold, zal nu wel aan het klussen zijn.
Dennis B.
Dennis B.
Vandaag gelukt heeft wel weer wat zekeringen gekost, maar uit eindelijk alles maar los gemaakt en volgens een geleend schema alles weer in elkaar gezet.
En er wat blijkt er zat een draad verkeerd, na twee uur zweten alles weer in orde en zoals ik het wil prikkers bedankt !!
En er wat blijkt er zat een draad verkeerd, na twee uur zweten alles weer in orde en zoals ik het wil prikkers bedankt !!