ASO-bakken
ASO-bakken
Hebben jullie ook de nieuwe reclame van AGIS gezien op TV...ik heb toch maar het volgende bericht gestuurd naar deze verzekeringsmaatschappij.
Ik heb uw reclame gezien op televisie, makkelijk om een door de regering ingezette terreur op terreinwagens en SUV's voort te zetten terwijl je rijgedrag niet door je auto bepaald wordt. Ja ik voel me aangesproken en vind het ronduit belachelijk zoals ook u deze groep afschilderd in uw reclame en nee ik vind het niet grappig!
De volgende reactie wordt mede door u veroorzaakt ik hoop dat u zich daarvan bewust bent:
Ongelooflijk......oude dame valt met fiets midden op kruispunt en raakt ernstig gewond. De vier auto's voor me rijden gewoon om haar heen en door! Ik zet mijn cherokee voor haar om haar af te schermen van het overige verkeer en help (bel politie en ambulance). Ondertussen kijkt iedere passerende automobilist mij boos aan en 3 nemen zelfs de moeite om uit hun raam mij boos toe te roepen dat dat er nou van komt (ipv te vragen of ze hulp kunnen geven). Blijkt maar weer eens hoe stigmatiserend de term asobak (groenlinks) in de praktijk is!
Gelezen op het JEEP Forum.
Maarten
Ik heb uw reclame gezien op televisie, makkelijk om een door de regering ingezette terreur op terreinwagens en SUV's voort te zetten terwijl je rijgedrag niet door je auto bepaald wordt. Ja ik voel me aangesproken en vind het ronduit belachelijk zoals ook u deze groep afschilderd in uw reclame en nee ik vind het niet grappig!
De volgende reactie wordt mede door u veroorzaakt ik hoop dat u zich daarvan bewust bent:
Ongelooflijk......oude dame valt met fiets midden op kruispunt en raakt ernstig gewond. De vier auto's voor me rijden gewoon om haar heen en door! Ik zet mijn cherokee voor haar om haar af te schermen van het overige verkeer en help (bel politie en ambulance). Ondertussen kijkt iedere passerende automobilist mij boos aan en 3 nemen zelfs de moeite om uit hun raam mij boos toe te roepen dat dat er nou van komt (ipv te vragen of ze hulp kunnen geven). Blijkt maar weer eens hoe stigmatiserend de term asobak (groenlinks) in de praktijk is!
Gelezen op het JEEP Forum.
Maarten
Re: ASO-bakken
Hier staat het filmpje ook.
www.agisweb.nl/AgisWebApp/ShowDoc/wprep/agiswebapp/downloads/iedereenwelkom_4wd.mpeg
www.agisweb.nl/AgisWebApp/ShowDoc/wprep/agiswebapp/downloads/iedereenwelkom_4wd.mpeg
Ik heb je voorbeeld gevolgd en ze een pittige mail gestuurd hierover, in de trand van dat ik ook vrachtwagenchauffeur ben en als je zit wat de gemiddelde coupe en sedan allemaal uithaalt en gebarentaal geeft, veel meer dan de suve- er.
En dan zijn er nog de lui die beroepsmatig en voor laadvermogen etc zo'n terreinwagen gewoon echt nodig hebben en dat we het allemaal zelf betalen en opknappen en niet gediscrimineerd wensen te worden.
zoiets, allemaal vluchtig uit het hoofd uit het toetsenbord gerammeld.
En dan zijn er nog de lui die beroepsmatig en voor laadvermogen etc zo'n terreinwagen gewoon echt nodig hebben en dat we het allemaal zelf betalen en opknappen en niet gediscrimineerd wensen te worden.
zoiets, allemaal vluchtig uit het hoofd uit het toetsenbord gerammeld.
Ze zouden eens een vergelijkbaar filmpje moeten maken met de standaard leasebakken op de snelweg (BMW 3, Ford mondeo, VW passat enz.) met het niet te vergeten jasje op de klerenhanger achterin, en de "invoeger" in een LADA Niva.
Ik denk denk dat je dan een meer realistisch beeld hebt.........
Groetjes,
Martin.
Ik denk denk dat je dan een meer realistisch beeld hebt.........
Groetjes,
Martin.
Een aantal jaren geleden heb ik er middels een vakorganisatie ook alles aan gedaan om het spotje van Centraal Beheer van de buis te krijgen over de onbenullige vrachtwagenchauffeur in Engeland....en met succes!
Als we niets van ons laten horen gebeurt er zeker niets en zal het imago van de terreinwagen en SUV bestuurder er niet beter op worden.
Maarten
Als we niets van ons laten horen gebeurt er zeker niets en zal het imago van de terreinwagen en SUV bestuurder er niet beter op worden.
Maarten
Re: Banner oproep
Wie-o-wie maakt een leuke banner die oproept om Agis te boycotten?
De banner moet 234x60 zijn. Naast .jpg zijn ook flash en bewegende .gif toegestaan. Geen geluid en niet groter dan 30kb.
In ieder geval wordt de banner op 4x4, autoclubs, brandstof, dump en Landrover.startpagina.nl geplaatst.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
De banner moet 234x60 zijn. Naast .jpg zijn ook flash en bewegende .gif toegestaan. Geen geluid en niet groter dan 30kb.
In ieder geval wordt de banner op 4x4, autoclubs, brandstof, dump en Landrover.startpagina.nl geplaatst.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Ik heb de onderstaande mail gestuurd, hoe meer hoe beter zou ik zeggen:
HAllo
Daar waar Agis voorheen een serieze kandidaat was voor mijn zorgverzekering is dat wel over na uw stompzinnig reclamefilmpje:
Ik begrijp niet waarom uw maatschappij meedoet aan deze vorm van stigmatiseren, veiligheid en sociaal gedrag in het verkeer zijn nooit een probleem van de auto waarin gereden wordt, maar altijd PEBSWADS (Problem existing between steering wheel and drivers seat.
mvg
Henk van Dongen
HAllo
Daar waar Agis voorheen een serieze kandidaat was voor mijn zorgverzekering is dat wel over na uw stompzinnig reclamefilmpje:
Ik begrijp niet waarom uw maatschappij meedoet aan deze vorm van stigmatiseren, veiligheid en sociaal gedrag in het verkeer zijn nooit een probleem van de auto waarin gereden wordt, maar altijd PEBSWADS (Problem existing between steering wheel and drivers seat.
mvg
Henk van Dongen
Re: antwoord van agis
Dag meneer,
Bedankt voor uw reactie op onze tv-commercial. Het is zeker niet onze
bedoeling om bezitters van de zogenaamde 'hummers' in een kwaad daglicht
te stellen. Eerder gaat het hier om de tegenstelling groot-klein. De
kleine mini tegenover de grote hummer. Ik hoop dat ik uw vraag hiermee
voldoende heb kunnen beantwoorden.
Met vriendelijk groet,
Bedankt voor uw reactie op onze tv-commercial. Het is zeker niet onze
bedoeling om bezitters van de zogenaamde 'hummers' in een kwaad daglicht