Ik zoek een goede kop voor mijn Laro 2.5.diesel uit 1985.
Tel:0765412126 en ik woon in Breda
gezocht:cil.kop laro 90 2.5.diesel
Re: gezocht:cil.kop laro 90 2.5.diesel
Probeer Ron Bolleboom even die sloop nog welles wat.
Groet Theo Kaufmann/Disco
Groet Theo Kaufmann/Disco
Ik heb er in ieder geval een van een TD met barsten. Van mijn 2.5 twijfel ik nog heel erg of ik hem wel op moet bouwen, zeer de vraag of dat lonend is.Als je echt niks kan vinden moet je het eens laten horen, misschien verander ik wel van gedachten.
PS is de kop van een 2.5 hetzelfde als van een 2.5 TD? Of is dat vragen om problemen (met name het monteren van een 2.5 kop op een TD dan)
Dit vraag ik me vast veel te laat af want ik heb al een kop bijgekocht voor mijn TD blokje.
Kortom, ik speel nu dus nog met de gedachte om beide blokken op te bouwen,maar misschien is dat wel niet verstandig. Moet er eens goed over na denken.
Groet, Wilberth
PS is de kop van een 2.5 hetzelfde als van een 2.5 TD? Of is dat vragen om problemen (met name het monteren van een 2.5 kop op een TD dan)
Dit vraag ik me vast veel te laat af want ik heb al een kop bijgekocht voor mijn TD blokje.
Kortom, ik speel nu dus nog met de gedachte om beide blokken op te bouwen,maar misschien is dat wel niet verstandig. Moet er eens goed over na denken.
Groet, Wilberth
Kijk eens op;
[www.turner-engineering.co.uk]
NEW - Cylinder Head 2.5 D - 2.5TD
STC 803 - bare
£ 325.00
Lijkt me niet duur !
Succes
[www.turner-engineering.co.uk]
NEW - Cylinder Head 2.5 D - 2.5TD
STC 803 - bare