detailkaarten Drenthe en de Veluwe
detailkaarten Drenthe en de Veluwe
weet iemand waar ik aan gedetailleerde kaarten kan komen van Drenthe en evenuteel de veluwe? ik denk erover om de drenterit mee te rijden van [www.defenderclub.nl] , het zou sowieso handig zijn om een goede kaart te hebben waar ook de bospaden op staan enzo.
Heeft de ANWB die? zoja, dan is 't zeker handiger dat ik daar eerst lid van word ivm kortingen?
groeten,
Durk
Re: detailkaarten Drenthe en de Veluwe
Durk,
probeer de plaatselijke VVV eens, die hebben heel vaak detailkaarten.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
probeer de plaatselijke VVV eens, die hebben heel vaak detailkaarten.
Topografische kaarten.
Deze zijn van heel Nederland beschikbaar, deze kan je bij de meeste reisboekhandels wel krijgen of ander contact opnemenmet de topografische dienst in Emmen www.tdn.nl .
Deze zijn van heel Nederland beschikbaar, deze kan je bij de meeste reisboekhandels wel krijgen of ander contact opnemenmet de topografische dienst in Emmen www.tdn.nl .
Of koop een provincie-atlas (2, in dit geval) Dat zijn handige boeken (ruim A4) met de hele provincie in schaal 1:25000 Je kunt ze o.a. bij bol.com bestellen (kosten wel een paar stuivers, maar die bestaan toch niet meer)
Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb op de site van de topografische dienst online een detailkaart besteld van de omgeving van Vries, hier heb ik een tijdje geleden de Oliebollenrit meegereden van de recreatieve.
Zijn er ook mensen op dit forum lid van de defenderclub? dit is een afsplitsing van 'de recreatieve'.... [www.defenderclub.nl] ik zit er nl. over te denken...
Harstikke handig....online kaart opzoeken en bestellen!
Durk
Ik heb op de site van de topografische dienst online een detailkaart besteld van de omgeving van Vries, hier heb ik een tijdje geleden de Oliebollenrit meegereden van de recreatieve.
Zijn er ook mensen op dit forum lid van de defenderclub? dit is een afsplitsing van 'de recreatieve'.... [www.defenderclub.nl] ik zit er nl. over te denken...
Harstikke handig....online kaart opzoeken en bestellen!
Durk
ANWB kent de weg zelf niet in Drenthe
Hoi Durk,
De ANWB is zo goed in kaarten dat ze zelf de weg niet kunnen vinden in drenthe. Bij een pech melding van mijn broer vorig jaar kon de ANWB na 1,5 uur pas de plaats van de gestrande auto bereiken omdat de weg niet op de kaart stond. Sturen ze dezelfde dag ook nog een reclame folder thuis dat ze nu een nieuw boek hebben waar alle straten van nederland in staan. Ik zou niet op de ANWB vertrouwen.
Groeten,
Marchel
De ANWB is zo goed in kaarten dat ze zelf de weg niet kunnen vinden in drenthe. Bij een pech melding van mijn broer vorig jaar kon de ANWB na 1,5 uur pas de plaats van de gestrande auto bereiken omdat de weg niet op de kaart stond. Sturen ze dezelfde dag ook nog een reclame folder thuis dat ze nu een nieuw boek hebben waar alle straten van nederland in staan. Ik zou niet op de ANWB vertrouwen.
Groeten,
Marchel
Re: ANWB kent de weg zelf niet in Drenthe
Misschien moeten ze zelf ook maar een autonavigatiesysteem gaan ontwikkelen, in plaats van alleen een stratenboek!
Re: Navigatie
Marc,
lijkt me geen goed plan, een aantal ww/auto`s zijn uitgerust met een navigatiesyteem.
Bij pech op de oprit van de A9 naar de A4 opgegeven bij welke Km-paal ik stond en dat het de A4 wegvak M betrof.
Ja, je raad het al, de WW reed op het verkeerde baanvak.
Nee, laten we eerst maar eens kijken of ze benzine kunnen verkopen.
lijkt me geen goed plan, een aantal ww/auto`s zijn uitgerust met een navigatiesyteem.
Bij pech op de oprit van de A9 naar de A4 opgegeven bij welke Km-paal ik stond en dat het de A4 wegvak M betrof.
Ja, je raad het al, de WW reed op het verkeerde baanvak.
Nee, laten we eerst maar eens kijken of ze benzine kunnen verkopen.