Beste prikkers,
Dennis 101 bedankt voor de info wat betreft het vervangen van de synchro veertjes.
Helaas lukt het me niet om er een nieuw veertje tussen te friemelen.
Moet hij er vanaf de voorkant of achterkant ingedraaid worden?
Een veertje heeft ertussen gezeten, maar veerde daarna niet meer...........
Alvast bedankt voor de reacties.
Met groet,
Jan van Wijngaarden
Nog steeds niet schakelen
Re: Nog steeds niet schakelen
Eerst druk je de schakelgroep een kant op en daarna duw je het veertje zo ver mogelijk op z'n plaats vanaf de kant waar je de meeste ruimte hebt.
Meestal is het gemakkelijker om de schakelgroep naar voren te duwen en het veertje er dan via de achterkant zo ver mogelijk tussen te duwen. Meestal volstaat het dan om de schakelgroep 1x heen en weer te bewegen om het veertje helemaal goed te laten zitten.
Dit is althans wat mij nog bijstaat, het is voor mij namelijk ruim 12 jaar terug dat ik hetzelfde bij mijn 88" moest uitvoeren.
Voor Yuri was het nog niet zo lang geleden, misschien weet hij de details nog exact.
Dennis B.
Meestal is het gemakkelijker om de schakelgroep naar voren te duwen en het veertje er dan via de achterkant zo ver mogelijk tussen te duwen. Meestal volstaat het dan om de schakelgroep 1x heen en weer te bewegen om het veertje helemaal goed te laten zitten.
Dit is althans wat mij nog bijstaat, het is voor mij namelijk ruim 12 jaar terug dat ik hetzelfde bij mijn 88" moest uitvoeren.
Voor Yuri was het nog niet zo lang geleden, misschien weet hij de details nog exact.
Dennis B.