Echt of onecht
Echt of onecht
Moet je hier eens kijken:
Op de site van:
[www.mutsers.nl]
lees je het volgende:
Land rover Discovery 2.5 TD5 ES automaat
5-cilinder, ABS, airbag dubbel, climate control (airco), alarmsysteem klasse III met afstandsbediening, c. v. met a.b., cruise control, dakrailing, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor + achter, getint glas,half lederen bekleding, in hoogte verstelbaar stuur, lichtmetalen velgen 18", middenarmsteun, mistlampen, navigatiesysteem, parkeersensor, radio/CD, startonderbreker, stuurbekrachtiging, traction control, trekhaak, automatische niveauregeling, elektr. remkrachtverdeling, luchtvering. VDO radio navigatie Europa, twee handbediende schuifkanteldaken, Parkdistance controle achter. Zeer mooie auto met weinig km's.
En dan ga je de foto's eens goed bekijken en ontdek je een kenteken, da's leuk want daarvoor heb je tegen woordig ook een fraaie site
[info.apk.nl]
En dan weet je het niet meer... wat zou daar aan de hand zijn?
Ik ga in ieder geval niet kijken!
Ron
Op de site van:
[www.mutsers.nl]
lees je het volgende:
Land rover Discovery 2.5 TD5 ES automaat
5-cilinder, ABS, airbag dubbel, climate control (airco), alarmsysteem klasse III met afstandsbediening, c. v. met a.b., cruise control, dakrailing, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor + achter, getint glas,half lederen bekleding, in hoogte verstelbaar stuur, lichtmetalen velgen 18", middenarmsteun, mistlampen, navigatiesysteem, parkeersensor, radio/CD, startonderbreker, stuurbekrachtiging, traction control, trekhaak, automatische niveauregeling, elektr. remkrachtverdeling, luchtvering. VDO radio navigatie Europa, twee handbediende schuifkanteldaken, Parkdistance controle achter. Zeer mooie auto met weinig km's.
En dan ga je de foto's eens goed bekijken en ontdek je een kenteken, da's leuk want daarvoor heb je tegen woordig ook een fraaie site
[info.apk.nl]
En dan weet je het niet meer... wat zou daar aan de hand zijn?
Ik ga in ieder geval niet kijken!
Ron
Re: Echt of onecht
mm, de rdw site zegt dat er geen gegevens van het kenteken zijn,..disco kan natuurlijk grijs import zijn
Volgens mij een Duitse op een van de foto's zit een Duitse sticker of zoiets
Iris
Nipper the red 90
Iris
Nipper the red 90
dat is een cdhoesje volgens mij iris, volgens mij staat dit kenteken niet geregistreerd om openbaar op te vragen. het nieuwe systeem van de rdw om de kentekengegevens op te vragen is niet helemaal zonder foutjes.
groet,
branko
groet,
branko
mmm kan hen ook niet vinden via bps en dan naar de rdw
raar zelfs een kenteken dat vernietigdt is geeft ie aan ;-(
roel
raar zelfs een kenteken dat vernietigdt is geeft ie aan ;-(
roel
Het kenteken is nieuwer dan de auto. Blijkbaar import. Een auto hoeft pas na drie jaar na bouwjaar voor de APK. Indien de auto voor de RDW is geweest, zit er automatisch een APK op. Het systeem van de kentekens werkt pas op moment dat je je auto voor de apk hebt aangeboden. Ze zijn vanaf een bepaalde datum gaan invoeren en het systeem wordt in de loop der tijd gevuld. Je bent immers zelf verantwoordelijk voor een geldige apk. Mijn LW stond er vorig jaar ook niet in. Ik heb hem toen laten keuren en nu zit hij in de molen. Ik kan het checken op de site en ik krijg jaarlijks post van de RDW.