Nog maar weinig foto`s in het Smoelenboek

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aad Koene

Nog maar weinig foto`s in het Smoelenboek

Bericht door Aad Koene »

Prikborders,

Na het aanvankelijk enorme enthousiastme waarmee iedereen (de meesten) zich in de afgelopen weken hebben voorgesteld en het ontstaan van het "Smoelenboek" hieruit (Berry Weijers: Bedankt) valt het aantal ingezonden en/of geplaatste foto`s vooralsnog een beetje tegen.

Durven jullie niet meer?

Voor degene die niet over internet ruimte beschikken heeft Berry Weijers ruimte ter beschikking gesteld op de server van Landrover.startpagina.nl.
Degene die niet weten hoe ze de foto bij het artkel kunnen krijgen (mij lukte het ook niet!!) kunnen de foto als bijlage bij een e-mailtje aan Berry Weijers sturen.
Hij heeft toegezegd te zullen zorgen dat het op zijn plaats komt.

Uiteraard wordt het voorstellen van vrouwen van Landroverbezitters en de vrouwelijke Landroverbezitters ook nog steeds toegejuigd.

Dus: Dames en heren, jongens en meisjes laat wat van je horen (en zien).

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
La Gomera

Re: Nog maar weinig foto`s in het Smoelenboek

Bericht door La Gomera »

Ola Aad!

Volgens mij moet je beschikken over een digitale camera om een foto te plaatsenen die heb ik nog niet. Zijn er nog andere manieren?

Adios, Henk.
Serious IIa

Re: Nog maar weinig foto`s in het Smoelenboek

Bericht door Serious IIa »

Hoi Henk,

Je hoofd op de scanner leggen en dan heel stil blijven liggen.......

Groetjes Bowy

moet je natuurlijk wel een scanner hebben......
Aad Koene

Re: Praktische Tips

Bericht door Aad Koene »

Henk,

Je kunt inderdaad je hoofd op een scanner leggen, zoals Bowie voorstelde, maar met je Landy gaat dat wat moeilijker.

Een andere mogelijkheid is met een gewoon fototoestel foto`s maken en bij Blokker (of andere zaak) de foto`s op CD-Rom te laten zetten.
Het kost iets meer dan alleen normaal afdrukken, maar daartegen blijven CD-Roms langer goed dan foto`s en negatieven.

Dit kan trouwens ook met reeds bestaande negatieven!!

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
janzzen

Bericht door janzzen »

henk binnenkort hebben wij zelf een digi cam. (waarschijnlijk komende week) dus dan is dat probleem opgelost!
janzzen
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola fotomodellen!

Ff voor de duidelijkheid, ik ben een behoorlijke leek op digitaal gebied en verwonder me steeds meer over de mogelijkheden. Bedankt voor de tips en Janzzzzzen ik kom van de week ff naar je fotostudio als je je camera hebt.

Adios, Henk.
p.s. m'n rokje is bijna af.
Jan Moesman

Bericht door Jan Moesman »

Als het nou een strakke is en je zit niet ver weg wil ik de mijne wel ter beschikking stellen

Jan *D *D Moesman
Plaats reactie