Maar heeft wel <a href="[domeinen.minfin.nl]; target="domeinenwindow">wat minder fraai uitziende wagens</a>, dit was nog de fraaist ogende (al zegt het ook niet altijd alles). Maar er is vast nog wel wat van te maken.
En het drukt de prijs he? Veel succes aan de eventuele kijkers en bieders.
betreft aan de hernummering te zien ook allemaal wagens die vorige kkeren niet gegund zijn. Dat zou je inderdaad in de prijs moeten kunnen zien (en geen grijs doet de prijs ook geen goed) maar weten doe je dat nooit, voor het zelfde geld moet er een handelaar 100 hebben voor soedan en dan gaan ze allemaal weg zonder dat je een kans hebt..
Blijft altijd mooie sport die inschrijving, veel spannender dan de lotto
Mij viel de hernummering ook op, en is dat wat het betekent? Mooi, weer iets geleerd, dank je! Gek, ze zijn er allemaal uitgegaan, vorige keer, meen ik, ik had dat zelfs nog gepost hier op het forum, meen ik. Nou ja, misschien heb ik iets gemist. Kan ook.
Op de foto die ik had gepost overigens staat rechtsachteraan ook eentje, die is vande Landmacht, en die ziet er nog wel heel mooi uit. Van buiten dan.
volgens mij zijn dat inderdaad hernummeringen van vorige keren, maar die hoeven natuurlijk ook niet allemaal van de laatste keer te zijn, kan ook van eerder ofzo, ik probeer niet altijd om hier de logica van in te blijven zien.
Heb voorlopig echter landrovers genoeg, meer als tijd dus..