hallo ik zat net bij autoweek te kijke bij testverslagen mijn auto ingevoerd komen er hele rare dingen boven zo zou ik tractiecontrol hebben en achter trommelremmen , ik heb achter schijfremmen. naar mijn weten geen tracktie control merk er niks van teminste en wat is het verschil tussen een estate en een gewone disco behalve dat ie misschien langer zou moeten zijn. ik heb voor en achter elektrische ramen, elektrische spiegels, 2 dakramen, airco, cruisecontrol, centrale deurvergrendeling op afstand met alarm, 7 zitplaatsen, spoeiers op koplampen. het is een v8i uit nov 91. is die nu orgineel of zitten er dingen op die niet kloppen
gr wim
is mijn disco orgineel
Re: is mijn disco orgineel
Klinkt origineel. Klinkt als een luxe uitvoering voor die tijd ofwel estate / ES.
Maar neem Autoweek met een korreltje zout. Dat is het autoblad met de slechste feiten. En LR's worden in de NL autobladen vaak slecht beschreven is mijn ervaring.
Maar neem Autoweek met een korreltje zout. Dat is het autoblad met de slechste feiten. En LR's worden in de NL autobladen vaak slecht beschreven is mijn ervaring.
Hoi Wim,
Disco's zijn alleen met schijfremmen rondom geleverd en TC pas op de wat latere......(volgens mij pas series II) dus....... autoweek beetje slecht geinformeerd
Cheers Bowy
Disco's zijn alleen met schijfremmen rondom geleverd en TC pas op de wat latere......(volgens mij pas series II) dus....... autoweek beetje slecht geinformeerd
Cheers Bowy
tot mijn spijt moet ik je helaas teleurstellen........................................ je Disco is helemaal orgineel en heeft geen tractioncontrol.
heb je ook niet nodig toch?
groeten Rangie
heb je ook niet nodig toch?
groeten Rangie
nee heb ik niet nodig kan alleen maar kapot gaan en het was mij ok wel duidelijk dat ik dat niet had maarja als je het hebt en het is kapot dan merk je niet dat je het hebt , mijn cruise controle is gelukkig ook kapot , kan ie ok nie meer stuk gaan , wist niet dat ik dat had toen ik hem kocht want dat vind ik niet interresant
was ook weg gemoffelt maar mijn monteur vond het
was ook weg gemoffelt maar mijn monteur vond het
Cruise control is misschien wel simpel te fixen... Volg alle vacuumslangetjes, misschien dat je er een gare / kapotte tussen vind.
Succes.
Ruben
Succes.
Ruben