Land Rovers in de Tour de France '05
Land Rovers in de Tour de France '05
[gallery124057.fotopic.net]
Prikkers,
afgelopen weekend in Parijs de helden in de Tour bejubelt. Mijn twee liefhebberijen kwamen samen toen (voor doorkomst van het peloton) er nogal wat landies voorbij reden. Ik heb ze niet eens allemaal kunnen vastleggen. Zie de pics.
Ok, groeten Arnoud
Prikkers,
afgelopen weekend in Parijs de helden in de Tour bejubelt. Mijn twee liefhebberijen kwamen samen toen (voor doorkomst van het peloton) er nogal wat landies voorbij reden. Ik heb ze niet eens allemaal kunnen vastleggen. Zie de pics.
Ok, groeten Arnoud
Re: Land Rovers in de Tour de France '05
gaaf hoor, en veel ook. lijkt wel of LR hét merk is voor bedrijven met een sportief imago!
gr.
peter
gr.
peter
Dat is een makkelijke conclusie, ongeveer het zelfde als dat ik in de Bijlmer foto's maak van 8 blanke mensen en dan zeg dat er bijna alleen maar blanken wonen in de Bijlmer...
Groeten Edward.
Groeten Edward.
Edward
Nou, jouw opmerking gaat in veel gevallen op en mensen concluderen vaak in een voor hen gewenste richting............
Maarre.....ik kan je uit 1e hand zeggen: we hebben het hier inderdaad over een oververtegenwoordiging van Land Rovers in vergelijking met andere automerken in de reclame karavaan.
Is ook nog eens te verklaren:
a) praktisch: Landies zijn handig om op of aan te bouwen (blikjes, fietsen, waterflessen etc)
b) Ford doet aan sponsoring (ofwel maatschappelijke verantwoordelijkheid ahum). Zo rijden alle mensen van de Lance Armstrong foundation in new RR. Mooi staaltje corporate reclame en je bereikt een miljoenenpubliek dat ook nog eens de gewenste doelgroep is (sportief, avontuurlijk, en.... vermogend)
dus gaat jouw analyse hier niet op.
Arnoud
Nou, jouw opmerking gaat in veel gevallen op en mensen concluderen vaak in een voor hen gewenste richting............
Maarre.....ik kan je uit 1e hand zeggen: we hebben het hier inderdaad over een oververtegenwoordiging van Land Rovers in vergelijking met andere automerken in de reclame karavaan.
Is ook nog eens te verklaren:
a) praktisch: Landies zijn handig om op of aan te bouwen (blikjes, fietsen, waterflessen etc)
b) Ford doet aan sponsoring (ofwel maatschappelijke verantwoordelijkheid ahum). Zo rijden alle mensen van de Lance Armstrong foundation in new RR. Mooi staaltje corporate reclame en je bereikt een miljoenenpubliek dat ook nog eens de gewenste doelgroep is (sportief, avontuurlijk, en.... vermogend)
dus gaat jouw analyse hier niet op.
Arnoud
Prachtig hoor Arnoud.
Prachtige Concour d' Elegance zou ik maar zeggen. Vooral die mobiele telefoon.
Zou alleen niet graag met die Laro karavaan achter de renners aanrijden over de kasseien in zegmaar Paris - Roubain. (of ism het Rouboux )
Groetjes,
Arie
concluderen doe ik niet makkelijk. en als ik me er al aan waag zet ik er niet "lijkt wel" voor...
gr.
peter
gr.
peter