eindelijk weer thuis.............

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erik Hof

eindelijk weer thuis.............

Bericht door Erik Hof »

............en nu van de laatste 15 weken alle berichtjes lezen.
En natuurlijk weer vol-op van "Blackie'' genieten.......

Na 15 weken over s''werelds oceanen gezeuld te hebben met van alles en nog wat aan de sleepdraad ben ik eindelijk weer in Nederland. Met uiteraard als altijd een hoop vertraging vanmiddag terug gekomen uit de USA, New Orleans. Na vijftien weken was het ook wel weer eens tijd om naar huis te komen, oa omdat Blackie een vast achterwiel lager had en zo al een paar weken stond. Het was dus ook een verrassing voor me dat dit al weer gerepareerd was, wel jammer had het graag zelf gedaan. Dit gebeurde een paar weken geleden met een gangetje van 110 op de snelweg bij Almere-Buiten. Ineens "all stop'' op rechts achter. Daarvoor ben je dus (ook alweer) lid van de pechdienst. Buiten een wielager koste dit me ook een band (BFG allterrain), omdat deze nu op een plek helemaal geen profiel meer heeft, dit s een milimeter of 12 en u dus een slick. En natuurlijk een lange wachttijd op de pechdienst (niet nader te vernoemen=reclame(of niet)).Maar goed dat hebben we ook allemaal weer overleefd, net als huricane "dennis"........

nou ben even weer aan het lezen..........

Gr Erik & Blackie
Joel

Re: eindelijk weer thuis.............

Bericht door Joel »

Hoi Eric,

Welkom thuis. Je kan nu weer genieten van je Laro en ons prikkers. Helaas is het terreinrijden in die 15 weken behoorlijk minder geworden. Maar wellicht tot snel weer.

John & Elviera
Peter Stroomberg

Bericht door Peter Stroomberg »

Erik,

goed weer wat van je horen!
Genoeg te lezen denk ik!
Voor modder in NL moet je denk ik nog even geduld hebben.

Peter Stroomberg
Paul de Haas

Bericht door Paul de Haas »

Erik,
Welkom op het prikbord.
paul lr

Bericht door paul lr »

Hoi Erik

ben weer aan het werk aan de laro (die toen in Friesland stond). Weer draden vervangen, bijna alles nu gedaan. Motor gaat open voor groot onderhoud.

groetjes paul.
Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Welkom terug
willem weltevrede

Bericht door willem weltevrede »

Welkom thuis Erik
welverdiende rust ,ik ga morgen weer naar boord, zes weken PG lekker warrrrrrrrrrrrrm. en kleine sleepreisjes maken.
groeten,

Willem
"Lara's Granny" 109 Serie IIA "crewcab".
website: www.larasgranny.nl
fotosite: [willemweltevrede1292.fotopic.net]
Erik Hof

Bericht door Erik Hof »

Goede reis en een behouden vaart, Willem

ben aan boord gestapt in Angola, zeer warm water 34°C en in de machinekamer (ben machinist) een temperatuur van een graadje of 55. Dus een liter of twee water op de wacht ging er wel doorheen........ eerst een maand daar op de kust van westafrika het één en ander gesleept. Vanaf daar met een bak van Heerema (naar Vlissingen. Vervolgens naar Rotterdam met een bak voor het calandkanaal (de H627). Twee weken onderhoud (regulier, tsja scheepjes zijn ook al 20+ jaar oud) en toen geprobeerd om "Dennis" uit het caribisch gebied te slepen, is niet gelukt. Zijn we maar doorgevaren naar New Orleans. Drookdok ophalen voor Bremerhaven.......... en toen mocht ik eindelijk naar huis.(de aflosser, en oekraiener, die in rotterdam an boord zou komen zag het na een dag al niet meer zitten en ging weer naar huis)

gr Erik
willem weltevrede

Bericht door willem weltevrede »

pfff lekkere aflosser, ik vaar voor Damen momenteel zitten bij ee kabellegger bij Abu Dahbi, materiaal varen, ankers runnen e.d. ik vaar als ouwtje, leuk werk, vroeger voor Smit gevaren op de haven en kust boten, maarja reorganiseren en zo en dan kan je er uit maar dat is al weer elf jaar geleden. Veel plezier met je Laro. ik mag als ik terug kom naar een ander motortje gaan zoeken, deze is moe
groetjes en...goede wacht te kooi en een smakelijk bakkie.

grt,
Willem
Andy

Bericht door Andy »

Hee Erik, welcome back! Eindelijk weer vaste prut onder de voeten? We gaan zeer binnenkort wat afspreken, want onze backyardparty bij Paul en Marian was heerlijk maar we miste nog wel het 5e lid van de Fire&Ice Xpedition 2005!
We spreken snel, en vergeet niet Blackie even wat vaker uit te laten ;-)

Andy&Amanda
110 300Tdi, Cool Runnings
Erik Hof

Bericht door Erik Hof »

Ja,

we bellen!!!!.......

gr erik
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Eric,

Welcome back!

Gaan gauw weer eens toeren. Nog effe wat nieuwe gadgets op Danger monteren en ik kan los!

Cheers Bowy
Plaats reactie