grijs --> geel keuren.
grijs --> geel keuren.
Stel ik heb een lijk van een oude Land Rover 109 op grijs kenteken. De auto is inmiddels oldtimer. De auto is al lang niet meer APK waardig.
Kan ik met dit lijk, dat nog ver van APK waardig is. Naar de RDW om deze auto om te laten keuren naar NL Geel kenteken?
Bart
Kan ik met dit lijk, dat nog ver van APK waardig is. Naar de RDW om deze auto om te laten keuren naar NL Geel kenteken?
Bart
Re: grijs --> geel keuren.
lijkt me dat-ie dan wel aan de apk eisen + geel kenteken eisen moet voldoen voordat-ie een nieuw kenteken krijgt. leuk projectje, zo'n grijs lijk reanimeren tot-ie zo geel ziet als deze knipooog
gr.
peter
gr.
peter
tja.. dat vroeg ik me dus af... voor herinslag van een chassisnummer is dit namelijk niet nodig is me verteld.
Waarom zou een auto APK gekeurd moeten zijn als je hem aanpast?
Kan ook daarna toch?
Waarom zou een auto APK gekeurd moeten zijn als je hem aanpast?
Kan ook daarna toch?
je chassisnummer verandert toch niet als je van grijs naar geel kenteken gaat?
gr.
peter
gr.
peter
NEE maar wel als ie kan rijden
je moet rijdend naar de keuring (of tewel hij moet Apk gekeurd zijn,...anders mag je niet rijden). wat betekend dat als je het risico wilt lopen je zonder apk wel te keuren kan.
De apk is niet inbegrepen en je dient dit aan tegeven wanneer je een keuring aanvraagt
De apk is niet inbegrepen en je dient dit aan tegeven wanneer je een keuring aanvraagt