denemarken en zweden
denemarken en zweden
Heeft er nog iemand tips voor terrein rijden in Denemerken en Zuid Zweden?
Re: denemarken en zweden
Voor terreinrijden in Denemarken kun je het beste even contact opnemen met de DLRK. Er zijn regelmatig evenementen en je bent altijd welkom.
[www.dlrk.dk]
Hier vindt je een kleine indruk van zo'n evenement:
[gallery128609.fotopic.net]
Dennis B.
[www.dlrk.dk]
Hier vindt je een kleine indruk van zo'n evenement:
[gallery128609.fotopic.net]
Dennis B.
Hee Dennis jij mag dan wel deens pranten en lezen maar de rest

zweden laatste week van sept. nationaal Laro evenement zie de site van de zweedse club
Ehhh ja, daar zit wel wat in.
Nieuwe link:
[www.dlrk.dk]
Onder hovedbestyrelse daarna formand, dat is de huidige voorzitter van de DLRK. Die kan je vast wel verder helpen.
Dennis B.
Nieuwe link:
[www.dlrk.dk]
Onder hovedbestyrelse daarna formand, dat is de huidige voorzitter van de DLRK. Die kan je vast wel verder helpen.
Dennis B.
robert, als je het met een paar biertjes op leest gaat het een stuk beter
Ja die website had ik zelf ook al gevonden. Maar kennelijk had ik nog niet genoeg gedronken ;.)
Maar is er nou helemaal niemand met terrein rij ervaring in Denemarken en/of Zweden????
Maar is er nou helemaal niemand met terrein rij ervaring in Denemarken en/of Zweden????
ja, maar altijd samen met of de deense club of de zweedse club
in het noorden van zweden is er nog wel veel onverhard dit is ook zo in noorwegen
als je terplaatse een goede staf/wandelkaart koopt staan alle kleine "b" weggetjes er ook op met een GPS er bij zijn ze dan makkelijk te vinden daar ze niet altijd duidelijk aanwezig zijn, in Noorwegen was het zo "zolang de weg op de kaart staat mag je er rijden" ik ben met de motor (transalp) wel op paadjes geweest dat je het paadje niet meer kon zien
in het noorden van zweden is er nog wel veel onverhard dit is ook zo in noorwegen
als je terplaatse een goede staf/wandelkaart koopt staan alle kleine "b" weggetjes er ook op met een GPS er bij zijn ze dan makkelijk te vinden daar ze niet altijd duidelijk aanwezig zijn, in Noorwegen was het zo "zolang de weg op de kaart staat mag je er rijden" ik ben met de motor (transalp) wel op paadjes geweest dat je het paadje niet meer kon zien