Ik wil graag een V8 met automaat in een 2 deurs RR uit 1980 inbouwen, maar ken niet precies de specificaties, bouwjaar etc van het blok en de bak.
De V8 heeft motornummer 12B85D.
De automatische bak heeft bak nummer 851488.
Tussenbak is en LT230R of LT230T (verschil kan ik niet zien?!)
Wie helpt mij aan het vermoedelijke bouwjaar en de specificaties van motor en automaat?
Welke tunnel cover plate heb ik voor deze automaat in een twee deurs RR uit 1980 nodig (MTC4791, MUC2415, MUC2414, MUC1781 of MUC2416), i.v.m. verschillen 4-dr en 2-dr?
Wat heb ik buiten de oliekoeler voor de bak NRC8086 nog meer nodig?
groeten,
Willem
inbouw automaat
Re: inbouw automaat
Misschien kun je met deze info uitvinden om wat voor motor en bak het gaat:
[www.british4x4.nl]
Hermen
[www.british4x4.nl]
Hermen
Willem, ik ben een RR vierdeurs automaat van '87 aan het slopen, als je nog een vloerplaat nodig hebt, kan ik je misschien helpen.
Anton
Anton
Let op dat je bij de automaat alles schakelstangen ed hebt voor de hoog laag van de tussenbak. Als er een borg warner achter zat heb je deze er niet bij en dan wordt het wat uitdagend.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Hoi
Idd zorg voor alle schakelstangen e.d. koppelomvormer starterkrans olikoeler. Je moet nog aan de stekker van de automaat je startblokering en achteruitrijlampen aansluiten. de tunnel van de lt77 en de automaat zijn gelijk. het best kan je denk ik je oude tunnel losbouten en uit een nieuwere 4 deurs de tunnel uitslijpen zodanig dat je hem er bij jou weer kan inlassen/bouten. verder is de conversie straight forward.
groet frank
Idd zorg voor alle schakelstangen e.d. koppelomvormer starterkrans olikoeler. Je moet nog aan de stekker van de automaat je startblokering en achteruitrijlampen aansluiten. de tunnel van de lt77 en de automaat zijn gelijk. het best kan je denk ik je oude tunnel losbouten en uit een nieuwere 4 deurs de tunnel uitslijpen zodanig dat je hem er bij jou weer kan inlassen/bouten. verder is de conversie straight forward.
groet frank