mini meeting boxtel.. ut gaot gebeuren

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wilberth

mini meeting boxtel.. ut gaot gebeuren

Bericht door wilberth »

Zaterdag 2 juli,

Aangezien we nog steeds maar met en klein clubje zijn en drukke werkzaamheden me nog verhinderd hebben om met de grote her- en verbouwing te starten, doen we het toch gewoon bij mij thuis. Moet best kunnen.

Voorstel rond 1400 verzamelen (details in mailbox)

Zat te denken dat als het weer goed is we misschien nog een klein rondje door de omgeving kunnen tuffen. Er is weliswaar niets uit gezet maar dat heeft geloof ik nog nooit een landroverrijder weerhouden.

In het kader van de BBQ zal ik in ieder geval zorgen voor zitplaatsen en een knoei met voldoende houtskool, de rest wil ik eigenlijk even mee wachten tot we zaterdag een beetje weten met hoeveel we zijn (er zijn nog winkels genoeg open op zaterdag).

Mochten er nog nieuwe liefhebbers zijn, graag even off-list melden (stuur ik even adres details) of als je pas op zaterdagochtend bedenkt dat je eigenlijk wel tijd en zin hebt hebt, bel even 0411-686133 (meestal staat hij uit, maar je kunt het ook eens proberen op 06-44712469). Voorlopig is er nog plaats voor meer larofielen uit de buurt en omstreken.

Groet, Wilberth
P&O109V8

Re: mini meeting boxtel.. ut gaot gebeuren

Bericht door P&O109V8 »

Ha Wilberth,

Wij zijn van de partij.

Gr,
Odette & Peter
Yuri

Coordinaten mini meeting boxtel

Bericht door Yuri »

ja, ik heb ze...
de coordinaten van de Boxtelse mini meeting:

(hddd,ddddd°)
N51,57170°
E005,31122°

of

(hddd°mm,mmm')
N51°34,302'
E005°18,673'

of

(hddd°mm'ss,s&quot
N51°34'18,1"
E005°18'40,4"

let op het juiste coordinatensysteem, daar worden de meeste fouten mee gemaakt.

tot zaterdag,

Yuri
SIII 109D
Plaats reactie