leerzaam dagje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
P&O109V8

leerzaam dagje

Bericht door P&O109V8 »

hoi

ik wilde nog even vertellen dat ik vandaag een leerzaam dagje heb beleefd en nu iets beter snap hoe het hart van onze BOB in elkaar zit. op uitnodiging van de LandRoverBrotherhood ben ik naar Genderen gereden om met een stel leden van de brotherhood en de Range Rover Trust, met als gastheren Marco van de LRB en Ad van A&G, wat meer te weten te komen over dat prachtige ding dat Rover V8 heet.

Mario bracht een blok mee dat we (met toenemende 'vakkundigheid') uit elkaar hebben geschroefd totaan de krukaslagers. Daarvoor nog is ons de ontsteking tot in de *puntjes* uitgelegd, we hebben het verbazingwekkend grote verschil tussen een volledig gare nokkenas en eentje die eigenlijk ook aan vervanging toe was mogen aanschouwen, een stuk of wat verschillende RR's bewonderd, alsmede een 90V8 en het broertje van onze BOB met een 2 traps verdamper in de LPG installetie en een speciaal voor stiffige omgevingen ingebouwd 2e oliefilter, en er was koffie in overvloed met (geen gevulde koeken maar) vlaai.

al met al een geslaagd technisch dagje, en ik heb weer een paar aardLR-vrienden ontmoet. dus: Marco en Ad nogmaals bedankt, en ik kan het alle prikkers van harte aanbevelen op zo'n uitnodiging in te gaan!

greten,
peter

die nog een wijntje pakt en dan vast gaat dromen van stoffige brabantse paden...
P&O109V8

Re: leerzaam dagje

Bericht door P&O109V8 »

stiff wijntje toch. ik bedoelde ook de 1e x: 'stoffige'

peter
(welterusten)
P&O109V8

foto's staan op

Bericht door P&O109V8 »

[marcsfotobook.fotopic.net]
Plaats reactie