Vraagje. Ik ga een jaartje naar Afrika met de Landrover en wil hem het liefst schorsen. Maar dan staat hij dus niet van de openbare weg in Nederland. Volgens het RDW wordt dit niet gecontroleerd (je hoeft niet op te geven waar de auto staat), maar van anderen hoor ik weer dat dit wel gecontroleerd wordt. Weet iemand meer?
groet Rop
schorsen
Re: schorsen
Ik heb een landrover geschorst en kreeg een brief van de RDW thuis waarin stond dat ze er vanuit gaan dat de auto op mijn huisadres staat en dat ik dat anders door moet geven.
Of ze het ook controleren dat weet ik niet, bij mij zijn ze nog niet geweest.
Groeten,
Peter
Of ze het ook controleren dat weet ik niet, bij mij zijn ze nog niet geweest.
Groeten,
Peter
Ik vraag me af hoe dat gaat als je in het buitenland een ongeluk krijgt met een geschorste auto...
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
Jep ze controleren dit steekproefsgewijs.....
Cheers bowy ervaringsdeskundige. (btw het is voldoende om bijvoorbeeld een kaal chassis op dat adres te hebben + een grote stap ondefineerbare onderdelen..
Cheers bowy ervaringsdeskundige. (btw het is voldoende om bijvoorbeeld een kaal chassis op dat adres te hebben + een grote stap ondefineerbare onderdelen..
Ola Rop.
Zodra jij je schrosing regelt op het Postkantoor, wordt dit ook bekend bij de lokale belastingdienst.
Bij mij zijn ze jaren niet geweest, maar na de laatste verlening vorig jaar kwam er al na 2 dagen een tollenaar onaangekondigd aan de deur. FF checke
En volgens mij mag ' ie beslist NIET op de openbare weg staan. !!
Groetjes,
Arie
SIII88Ducktarie