Hoe haal ik een auto van kenteken

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Crazy Mud

Hoe haal ik een auto van kenteken

Bericht door Crazy Mud »

Ja hoor, de kogel is door de kerk, er komt een 200 TDi in mijn 90.

Ik heb een disco met schade gekocht om de motor en bijkomende onderdelen uit te lepelen.

In de toekomst wil ik nog meer kanabaliseren van deze auto en hem (of is een laro vrouwelijk) van kenteken afhalen en thuis stallen.

Hoe doe ik dat, gewoon kenteken in een envelop en opsturen naar het RWD of moet dat met allerlei fromuliertjes?

Ik hoor graag van jullie.
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Re: Hoe haal ik een auto van kenteken

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Idd, als de auto 15 is kan je het kenteken zo opsturen voor sloop in eigen beheer, wil dit niet vraag dan een uitvoerverklaring aan, kost maar een 10tje is het kenteken ook weg. Als je dit direct doet hoef je hem niet te schorsen en bespaar je 60 euro(als hij geen 15 is)
Crazy Mud

Bericht door Crazy Mud »

Bedankt voor je reactie, als ik het goed begrijp moet hij 15 jaar zijn voor je hem mag slopen. Hij is van juni 91, maar dan schors ik hem wel een jaar om daarna de boel op te sturen. want ik heb de verkoper vandaag zijn vrijwaring beloofd.

Groeten Peter
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

ja maar als je dus een uitvoerverklaring aanvraagt ben je ook van het kenteken af, en heb je geen schorsingskosten, dat ding haal je zo op door ffe bij een rdw station langs te rijden.

groet frank
Henk--------Darwin LW 88

Bericht door Henk--------Darwin LW 88 »

ja ja kentekenplaat goed vasthouden , 2 parkers eruitdraaien en dan de auto ervanaf halen.
Plaats reactie