Wat tof om al die aardige reacties te lezen. Heel leuk, dank jullie wel!
Hierbij even een antwoord op (naar ik hoop) alle vragen:
- de bak hebben we geheel zelf gemaakt. De achterbak was geheel kaal, je weet wel: 190cm diep, 90 cm breed tussen de wielkasten in. Daarin paste precies de accu's (althans, we kozen onze accu's er op uit

). Ze zitten dus NIET IN de wielkasten. Nee, dat ging effe te ver. Misschien komt dat nog, maar ik denk het niet. Op <a href="[www.runde.nl] plaatje zonder bekisting, maar met accu's en wat gereedschap</a> zie je de indeling zonder het hout er om heen.
- 24 juli zijn we er nog, ja zeker, we hopen dan ergens in het oosten rond te hangen, vermoedelijk in de buurt van Egilstadir.
- De trekhaak, Marijke, gaat niet mee, we wilden geen grondanker.....

Hij gaat er vermoedelijk weer op als we thuis zijn.
- We zijn doodsbanauwd natuurlijk om een auto inclusief alle bagage volledig uit handen te geven. Samskip en Eimskip hebben er echter een "standaarddienst" van gemaakt, ik heb daarom toch alle vertrouwen dat het goed gaat. Lastig is dat er heel moeilijk een verzekering voor te krijgen is: want probeer eerst maar eens uit te zoeken wat er al wel standaard onder de verzekeringen valt die je al hebt: reis- en autoverzekering. We hebben dan ook zeker niet alles verzekerd.... Is ook erg duur trouwens.
- Verhalen achteraf komen zeker, ik heb niet voor niets deze website. Ikw ilde ook per se VOOR we weggingen nog een update maken en de voorbereiding er in beschrijven. De link naar de belangrijkste ben ik vergeten: de cursus van Hendrik

Hendrik, die komt nog!
- We zijn de eerste dagen nog even zonder Snorkel, dus, we vliegen morgen (zaterdag) en halen meteen dinsdag onze Land Rover op. We zijn in elk geval niet de enige met een auto op de boot. Bij het afleveren reden er nog een camper en een Yaris rond.
- Terug leveren we op maandag de wagen in en vliegen dinsdag terug. Dan kunnen we pas een week later de auto ophalen in de haven, dat wordt nog lachen, want de eerste week thuis moeten we wel proberen alle echt nodige dingen ook te hebben.... Staat lullig als dat nog in de Land Rover ligt, nietwaar?
Nogmaals dank voor alle leuke reacties! Tot over zes weken!
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a <a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];