hydraulische klepstoter
hydraulische klepstoter
Hallo,
Ik heb een vraag over de klepstoter, hoe kun je aan een hydraulische klepstoter zien of dat hij niet goed functioneerd. ik heb namelijk een twee klepstoters die tikken ik kan alleen niet echt vinden welke deze zijn kwa horen dan. ik wou ze eigenlijk niet allemaal vervangen alleen degene die niet goed zijn.
ik hoor graag een reactie op deze vraag. alvast mijn dank hiervoor
met vriendelijke groet,
branko
Ik heb een vraag over de klepstoter, hoe kun je aan een hydraulische klepstoter zien of dat hij niet goed functioneerd. ik heb namelijk een twee klepstoters die tikken ik kan alleen niet echt vinden welke deze zijn kwa horen dan. ik wou ze eigenlijk niet allemaal vervangen alleen degene die niet goed zijn.
ik hoor graag een reactie op deze vraag. alvast mijn dank hiervoor
met vriendelijke groet,
branko
Re: hydraulische klepstoter
Als er 1 of 2 zijn die tikken, vervang ze dan allemaal, om meer sleutelwerk te voorkomen
die dingen kosten nog geen 4 euro per stuk, dan vervang je ze toch allemaal en eventueel je nokkenas meteen ook.
groet
groet
Hoi,
Natuurlijk allemaal vernieuwen. Kost niet al te veel en dan ben je zeker dat dat goed is. En eventueel meteen je nokkenas, maar ja die kost weer wat meer.
Groet HarryS
Natuurlijk allemaal vernieuwen. Kost niet al te veel en dan ben je zeker dat dat goed is. En eventueel meteen je nokkenas, maar ja die kost weer wat meer.
Groet HarryS
Hoi frank waar haal of bestel je die dingen dan vandaan want was laatst bij een site en die vroeg er 4,70 per stuk voor. zal de nokkenas ook nodig zijn dan dit blok heeft nog geen 65dkm gelopen de klepstoter is gaan tikken door te lang stilstaan. kompressie is goed 11 rond om. daarom ook de vraag of je het kunt zien. maar nog geen drie euro is niet te duur dan vervang ik ze allemaal wel.
ik hoor nog wel
groeten branko
ik hoor nog wel
groeten branko
Hoi
kijk eens bij liebregts en paddocks. En wat voor olie heb jij in e blok?
groet frank
p.s. 65000 is heeel erg weinig voor een RR
kijk eens bij liebregts en paddocks. En wat voor olie heb jij in e blok?
groet frank
p.s. 65000 is heeel erg weinig voor een RR
werkelijk waar dat stond op de teller ik heb de auto gezien waar hij inzat en later gezeten. de auto heeft ook nog nooit geen gas gezien alleen nogmaar benzine.
Ik heb trouwens nu 15w40 comma olie maar ga straks over op 10w40 is beter zeggen ze.
groeten branko
ps zal op de sites kijken
Ik heb trouwens nu 15w40 comma olie maar ga straks over op 10w40 is beter zeggen ze.
groeten branko
ps zal op de sites kijken
ik zo 20w50 doen, de meenste v8 rijders zweren daarbij
groet
groet
of classic oil van brezan: nog tien erbij na de W...
gr.
peter
gr.
peter
bij liebregts kosten ze 4,29euro maar kan geen website vinden van paddocks heb jij daar een adres van.
groeten branko
groeten branko
Hoi Branko,
Niet teveel geloven wat er op RR tellers staat. Kwam er laatst achter dat een door mij aangekochte RR geen 56000 op de teller had staan maar ook al een geregistreerd was met 120.000 daarna met 84.000 en al eens met 40.000 en daarna dus met 56.000 oftewel tellers zeggen niets....... gebruikssporen wel...
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Niet teveel geloven wat er op RR tellers staat. Kwam er laatst achter dat een door mij aangekochte RR geen 56000 op de teller had staan maar ook al een geregistreerd was met 120.000 daarna met 84.000 en al eens met 40.000 en daarna dus met 56.000 oftewel tellers zeggen niets....... gebruikssporen wel...
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
hoi
welke olie bedoel je dan 10w50 of anders. welke olie is eigenlijk het beste voor een 3,5 V8???
groeten branko
welke olie bedoel je dan 10w50 of anders. welke olie is eigenlijk het beste voor een 3,5 V8???
groeten branko
de gebruikers sporen van deze auto waren er bijna niet volgens mij zaten er zelfs nog de eerste banden onder, de pedalen waren nog als nieuw en de poken ook. het was een buitenlandse auto uit italie volgens mij maar dat weet ik niet meer precies.
groeten branko
groeten branko
wat is de goeie motorolie voor een 3,5 V8 op gas
Ik heb nu meerdere adviesen voor motorolieen op een Range Rover classic 3,5 liter V8 op gas, het gaat om een hoog compressie blok (misschien dat het wat uitmaakt)
ik hoor het graag
groeten branko
ik hoor het graag
groeten branko
Branko,
gooi eerst eens 20w50 in je blok, met een beetje mazzel is je hele probleem dan over.
groet frank
en die brezan klassic is 20w60
groet
gooi eerst eens 20w50 in je blok, met een beetje mazzel is je hele probleem dan over.
groet frank
en die brezan klassic is 20w60
groet
ik zal het proberen, zal ik het olie filter ook moeten vervangen, die zit er pas nieuw op net als de olie trouwens zitten er nog geen 2 maanden in.
groeten branko
groeten branko
ik weet het, heb altijd een potje vaseline bij de hand. als ik er nieuwe olie op heb gedaan laat ik eerst altijd de motor ff alleen draaien op de startmotor zonder bobinekabel dus en als het olie lampje uit gaat weet ik dat er olie druk is en als ik hem laat lopen dan controleer ik altijd mijn oliedrukmeter die in de dash zit.
maar toch bedankt voor de waarschuwing.
groeten branko
maar toch bedankt voor de waarschuwing.
groeten branko