rubber traanplaat

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
joris

rubber traanplaat

Bericht door joris »

Hallo prikkers

Voor de geintresseerden . Heb vandaag rubber mat gekocht bij rubberrol in arnhem met traanplaat motief (5 traans en kost wel 22 euries de 1m2). erg mooi spul. ongeveer 3mm dik en mooi soepel.Ik ga de bak er mee bekleeden en de voetenbak. ik denk dat dit wel aardig het geluid gaat dempen en het ziet er nog mooi uit ook. helaas heb ik geen foto's

groeten joris
Puffino

Re: rubber traanplaat

Bericht door Puffino »

Als je eenmaal "resultaten" hebt, post die aub ook even, OK?

Wil graag weten of de wagen stiller is, en hoe het staat, natuurlijk.

Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];

110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a <a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
88Serie123

Bericht door 88Serie123 »

Heb ik al jaren in mijn 110 zitten. Ik haal het alleen in Zeewolde en gebruik 5mm rubber mat. Ik dacht dat de breedte 1,4 meter was ipv 1 meter. Ik ben er erg tevreden over en ga de bakken van de Series er ook mee bekleden.
erik

Bericht door erik »

Dag Joris,

In de lage frequentierrange zal een rubberen mat goed helpen, zware rubberen mat (4kg/m2) dempt lage frequenties, bij bepaalde frequenties zal ook deze mat gaan resoneren en dus geluid gaan produceren. Alle dempingsproducten werken op basis van een gelaagdheid, lichte flexibele onderlaag(zorgt voor loskoppeling van rammelende LR) met hierop "massa" (rubber mat) met evt. een esthetische vloerbedekkingafwerking (goed voor demping hoge frequenties) Ik heb laatst bij onze( "LR-sleutelmeester in Utr.&quot een isoset opgehaald, je mag ze wel bij me komen overtrekken maar de pasvorm van een LW zal wat anders zijn dan een 109 SIII,

erik SIII109D
erik 109 ex-def

Bericht door erik 109 ex-def »

Ik heb zelf rubberen matten gezaagd van ong. 1,5 cm dik (zware transportband).Het resultaat is merkbaar, maar nog niet spectaculair.Als ik je goed begrijp, moet er dus nog een laag tussen het rubber en de auto?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?Wat voor spul is dat?

Groet,

Erik
Plaats reactie