RR stuurhuis revisie
RR stuurhuis revisie
mijn 71RR3.5V8 heeft stuurbekrachtiging. Nu heb ik het stuurhuis gedemonteerd om dat deze lekte als een open kraan. Heeft iemand 'goede' ervaring met het zelf reviseren van een stuurhuis en deze weer lekvrij te krijgen?
Re: RR stuurhuis revisie
Ik heb onlangs (1/2 jaar geleden) het oliekeerringetje van de uitgaande as aan de onderzijde van het stuurhuis vervangen sindsdien lekt hij geen drup meer. Als je as te ver is ingesleten lukt dit niet meer. Het vervangen kun je doen terwijl het stuurhuis onder de auto zit en is een 1/2 - 3/4 uur werk.
succes
Jan Aart
succes
Jan Aart
Re: RR stuurhuis revisie
Hoi
Volgens mij werkt de oplossing van jan aart alleen bij stuurhuizen die een beetje lekken, heb jij een stuurhuis waar de olie keihard uitloopt schijnt dat vrij lastig te worden. Een tweedehands stuurhuis hoeft niet veel te kosten (mail bowy eens) Nieuw gereviseerd kost geloof ik 200 pond bij paddocs
groet frank
Volgens mij werkt de oplossing van jan aart alleen bij stuurhuizen die een beetje lekken, heb jij een stuurhuis waar de olie keihard uitloopt schijnt dat vrij lastig te worden. Een tweedehands stuurhuis hoeft niet veel te kosten (mail bowy eens) Nieuw gereviseerd kost geloof ik 200 pond bij paddocs
groet frank