Hallo,
Ik heb vorige week een max drive locker in mijn achteras gemonteerd, samen met de heavy duty steekassen van max drive. Net zoals op de standaard 24 pins steekassen van een Range Rover/Land Rover zit er op de naaf een stofkapje alleen is dat bij een max drive steekas een grote moer. Nu ben ik gisteren 1 moer verloren onder het rijden is er vermoedelijk afgerold onder rijden omdat het de gene was die en rijrichting losdraaiend was.
Ik ben dus opzoek naar zo'n moer, wie heeft er eentje liggen en wil hem wel kwijt aan mij. Dan hoor ik het graag. Ik betaal er uitteraad wel voor.
met vriendelijke groet,
Branko
P.S. zou zo'n stofkapje trouwens ook passen inplaats van de moer voor nood in elk geval???
missen de moer bij max drive locker
Re: missen de moer bij max drive locker
Aha,
zodoende had je geen steekassen van mij nodig.
groet frank
zodoende had je geen steekassen van mij nodig.
groet frank
nee ik kwam er later achter dat het geen steekas was maar mijn klok die kapot, daar kwam ik achter toen ik naar ter horst reed want mijn achteras blokkeerde ineens en schoot ook direct weer los, toen had ik m'n rr aan de kant gezet en is bij mij achteras gaan kijken toen bleek er een gat in mijn achteras te zitten waar de bijtapmoer in zit dus dat was nog wel dicht te lassen. dus heb ik bij ter horst gelijk een 24 pins klok gehaald maar ik had dus steekassen liggen van max drive 24 pins, maar die pasten niet in was net iets groter als die ik bij ter horst weg had gehaald dus heb ik gelijk de locker maar ingebouwd die ik had liggen. en nu ben ik een grote moer verloren onderweg. snap je
groeten branko
groeten branko
Hoi frank,
ik heb alweer een moer bestel bij daams, maar wat duur zeg 69euro excl btw stelletje gekken. maar ja zonder is ook niet echt lekker.
groeten brankoFrank RRV8 Eend merc 220D'73 schreef:
ik heb alweer een moer bestel bij daams, maar wat duur zeg 69euro excl btw stelletje gekken. maar ja zonder is ook niet echt lekker.
groeten brankoFrank RRV8 Eend merc 220D'73 schreef: