taxateur gezocht...
taxateur gezocht...
Hoi,
Weet iemand een goeie taxateur ik moet de Land Rover laten taxeren vanwege een scheiding (maar het liefst wel eentje die hem niet te hoog inschat...)
grgrrmmbl ze heeft nu m'n kinderen, m'n huis, m'n geld van mijn Land Rover blijft ze af!!!!!
Sorry moest ik ff kwijt..
Groetjes Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
Weet iemand een goeie taxateur ik moet de Land Rover laten taxeren vanwege een scheiding (maar het liefst wel eentje die hem niet te hoog inschat...)
grgrrmmbl ze heeft nu m'n kinderen, m'n huis, m'n geld van mijn Land Rover blijft ze af!!!!!
Sorry moest ik ff kwijt..
Re: taxateur gezocht...
Classic Car Taxatie, Jack van der Hoek. Zit in Zwartewaal en is zelf liefhebber van Engelse auto's.
Heeft de D110 en de Range Rover van m'n vader getaxeerd toendertijd.
[www.class-cartaxatie.demon.nl]
Succes en sterkte.
Jurriaan
Heeft de D110 en de Range Rover van m'n vader getaxeerd toendertijd.
[www.class-cartaxatie.demon.nl]
Succes en sterkte.
Jurriaan
In Alphen a/d Rijn zit ook een taxateur met veel ervaring in engelse auto's. Heeft mijn Land Rover ook netjes getaxeerd. Kijk even op z'n site, staan ook z'n tarieven vermeld.
www.steijntaxaties.nl
succes ermee!
groet
Hans
www.steijntaxaties.nl
succes ermee!
groet
Hans
Hmm een deskundige schat zo'n ding relatief hoog in, de ANWB koersprijs is een stuk lager en wordt door minder deskundigen meestal wel geaccepteerd.
Huub
Huub
Idd,
Waarom taxeren als je ook een koerslijst kan gebruiken. Maak anders voor de taxatie een afspraak met de taxateur waarop hij hem mag schatten, jij betaald hem immers en als jij een lage reeele prijs afspreekt zal hij daar wel in mee gaan, en anders zoek je een ander.
groet frank
p.s. ga anders langs een landrover dealer (of bedrijf) en vraag wat zij er als inkoop (dus geen inruil) er voor over zouden hebben.
Waarom taxeren als je ook een koerslijst kan gebruiken. Maak anders voor de taxatie een afspraak met de taxateur waarop hij hem mag schatten, jij betaald hem immers en als jij een lage reeele prijs afspreekt zal hij daar wel in mee gaan, en anders zoek je een ander.
groet frank
p.s. ga anders langs een landrover dealer (of bedrijf) en vraag wat zij er als inkoop (dus geen inruil) er voor over zouden hebben.
Bedankt voor de reacties, ik ga ermee aan de slag.