van grijs naar geel
van grijs naar geel
Wie van jullie weet hoe je een defender 90 op grijs kenteken ,op een geel kenteken kunt krijgen? Waar kun je dat evt. op het internet vinden? Wat zijn de kosten wie heeft hier ervaring mee? Wel met de opmerking dat de vorige eigenaar wel geel kenteken heeft gehad.
Re: van grijs naar geel
hoi Kees,
ik zou beginnen bij de keurende instantie
www.rdw.nl
en dan even checken bij de ontvanger van de centen die jij moet betalen
www.belastingdienst.nl
en ik denk ook dat als je de titel van je bericht intikt als zoekterm in het prikbord archief (linkie bovenaan deze pagina) je al heel wat gegevens vindt.
succes!
gr.
peter
ik zou beginnen bij de keurende instantie
www.rdw.nl
en dan even checken bij de ontvanger van de centen die jij moet betalen
www.belastingdienst.nl
en ik denk ook dat als je de titel van je bericht intikt als zoekterm in het prikbord archief (linkie bovenaan deze pagina) je al heel wat gegevens vindt.
succes!
gr.
peter
Belastingdienst / douane.
Als de auto al eens op geel heeft gestaan ben niet veel meer dan de ombouw kosten kwijt. Alleen de keuring + platen volgens mij. Correct me if I'm wrong.
[www.belastingdienst.nl]
Ruben
Als de auto al eens op geel heeft gestaan ben niet veel meer dan de ombouw kosten kwijt. Alleen de keuring + platen volgens mij. Correct me if I'm wrong.
[www.belastingdienst.nl]
Ruben
Klopt de vorige eigenaar heeft dan de BPM afgedragen die je normaliter nog zou moeten afdragen bij het omkeuren. Wel een zeldzaamheid zo'n defender trouwens
goh..... laat ik nu zo'n exemplaar hebben..! enne nog te koop ook.
Keuringskosten zijn om en nabij de 57 euro. Te voldoen bij de RDW tijdens de keuring, wel dien je tegen de RWD te zeggen dat je het originele kenteken terug wil, daarna naar een automaterialenzaak de platen laten maken.
.
Keuringskosten zijn om en nabij de 57 euro. Te voldoen bij de RDW tijdens de keuring, wel dien je tegen de RWD te zeggen dat je het originele kenteken terug wil, daarna naar een automaterialenzaak de platen laten maken.
.