101fc
101fc
mijn 101 ambu doet het weer, met dank aan dennis beretty.
het terug keuren van een auto op kenteken ( blijft na de keuring ook grijs)
lijkt me slechts een administratieve verandering, en wie heeft daar ervaring mee?
ga ik hier mee wegkomen zondder dat het voertuig voor de echte keuring moet komen?
dan is het slechts de brief en kenteken bewijzen ( aangetekend) op te sturen
groeten ,
Arjan Wilbie
het terug keuren van een auto op kenteken ( blijft na de keuring ook grijs)
lijkt me slechts een administratieve verandering, en wie heeft daar ervaring mee?
ga ik hier mee wegkomen zondder dat het voertuig voor de echte keuring moet komen?
dan is het slechts de brief en kenteken bewijzen ( aangetekend) op te sturen
groeten ,
Arjan Wilbie
Re: 101fc
Heb je een brief van Land Rover Tracability? Kan nog een beetje een gedoe zijn want men gaat uit van de eerste datum van toelating en niet van de bouwdatum. De Je 101 heeft 5 jaar in een depot gestaan voordat hij ambulance werd. Dus dan klopt die 1982. Vraag het eens aan Anjo op de 101 list hij heeft het via het Engelse leger in Duitsland voor elkaar gekregen.
Pim
Pim
Is dat zo? Wij willen in augustus onze LW voor 1,5 jaar schorsen ivm het grijskentekenverhaal. Die tijd willen we dan ook gebruiken om SAM een schilderbeurt te geven. Maar na die 1,5 jaar hoef je hem toch niet opnieuw door de RDW te laten keuren? We hebben de papieren toch al? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Erskine
SAM 88 LW
Erskine
SAM 88 LW
in mijn geval heeft de belastingdienst (aan wie je betaalt) de 'geboorte'datum overgenomen en niet - zoals de rdw (die je auto keurt) zegt - de datum van 1e afgifte 'burger'kenteken (BOB is ook ex-UK-rijnleger). dus er wordt met 2 maten gemeten. ik zou dus vooral de belastingdienst in apeldoorn aanschrijven en zorgen dat je 101 als oldtimer te boek komt te staan. er staat volgens mij een standaard formulier op de site van de belastingdienst.
gr.
peter
gr.
peter
Meerijden?
Hee Arjan, gefeliciteerd man! Daar zijn vast wat uurtjes in gaan zitten! Als alles rond is en draait wil ik graag een keer meerijden!
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
hallo iedereen,
nee dennis, er staan potten olie achter in, dus nog niet gereden.
pim, ik probeer het eerst via de belastingdienst, en als het werkt laat ik het zo.
werkt het niet, dan kan ik altijd nog kijken voor een andere noodgreep.
(schorsen is de laatste optie)
peter, ik kan het formulier niet zo snel vinden,
heb je een link voor op de site?
en andy, beloofd is beloofd,
jij mag een stukje rijden
groeten,
Arjan Wilbie
nee dennis, er staan potten olie achter in, dus nog niet gereden.
pim, ik probeer het eerst via de belastingdienst, en als het werkt laat ik het zo.
werkt het niet, dan kan ik altijd nog kijken voor een andere noodgreep.
(schorsen is de laatste optie)
peter, ik kan het formulier niet zo snel vinden,
heb je een link voor op de site?
en andy, beloofd is beloofd,
jij mag een stukje rijden

groeten,
Arjan Wilbie