trekhaak
trekhaak
Een vraag over de trekhaak.
Hoe hoog is normaal de kogel van de grond.
En wat van hoogte is nodig om een caravan te verslepen.
Nu heb ik met verbouwing van de achterbalk een hoogte van 50cm en ik denk dat dat erg hoog is.
We kunnen hem wel lagermaken maar dan moet hij elke keer bij het terreinrijden verwijderd worden (zit dan te laag)
jo
Hoe hoog is normaal de kogel van de grond.
En wat van hoogte is nodig om een caravan te verslepen.
Nu heb ik met verbouwing van de achterbalk een hoogte van 50cm en ik denk dat dat erg hoog is.
We kunnen hem wel lagermaken maar dan moet hij elke keer bij het terreinrijden verwijderd worden (zit dan te laag)
jo
Re: trekhaak
bovenkant kogel 43 cm bij mijn MPV. Caravan hangt daar mooi op. Mijn larotrekhaak zit hoger, maar dat is geen gezicht met een "burgeraanhanger". Wel makkelijk (nodig) in het terrein!
van mijn disco zit ie op een 60cm maar nog te laag heb ik gemerkt joweet jij toevallig of die grijze pick up die jij eruit had getrokken zaterdag en die voor ons reed naar de rouwweg ot die echt dat stuk in is gegaan waar wij rechts (omleiding) gingen is ie nog thuis gekomen ?ik was die met die groene disco achter je en met dat boekje voor die omleiding ivm ele rally gr wim
nee, hij is terug gekomen tot aan de verharde weg was het te doen maar de eerste weg rechts was een DDD stuk het A2 stuk
jo
jo
mijn laro zat op 50 cm en dat ging goed, hing mooi vlak, gemiddeld zit het op 40-45 cm bij gewone auto's.
fred101
fred101
wij dachten al dat word nacht werk voor hem maarja heefd hij ok gezien dus was mooi ritje rouwweg was moeilijk zeiden diegene met die defender waren omgedraait was niet te halen zeiden ze en die patrol zou zich er met zijn lier door trekken maar ok niet meer gezien waren om 1 uur op het eind
ps zal me volgende keer voorstellen
ps zal me volgende keer voorstellen
Dat is mooi dan kan het zo laten en voor extreem lagen aanhanger een plaat maken en het dan een een bout lager maken. Wel een plaat van 1cm dik plaat om de stevigheid.
jo
jo
Heb je gelezen op de receratieve pagina dat die patrol tot 10uur s'morgens vast heeft gestaan (nee niet vast volgen hem maar even niet te verplaatsen) .
jo
jo
haha bij het eindpunt hadden we het erover wand die defender die witte waren om gedraaid en die patrol zou het wel ff doen maar hij vond het ok best leuk denk ik. ben blij datr ik er niet door ben gegaan