Moet mijn K&N luchtfilter schoonmaken, maar heb geen spul van K&N om dat te doen. is er ook een andere manier
Heb deze vraag ook al even geprikt op een engels forum, kreeg het advies om hem gewoon te wassen, en dan inspuiten met WD-40.
zijn er meer hier die dat zo doen ?... of is er een andere manier
Hoofdbak zit eronder tussenbak is er 2 a 3 x onder geweest maar ligt er nu weer naast..... Mijn nieuwe Crossdrilled gear bleek niet te passen kwamen we pas na een uur of wat achter Dus morgen even in overleg met de supplier over een oplossing.... wel erg balen Ga proberen van de week alsnog de tussenbak te monteren. Jij nog vrije dagen? ding is beetje zwaar voor mij alleen......
Wordt wel steeds spannender wanneer hij klaar is...
let wel op met een k&n filter als je een td5 hebt of een wagen met een luchtmassameter de olie die je op het fiter spuit gaat op de wolfraam draad zitten
en maakt hem dan stuk laat het filter gewoon een nacht droogen en dan pas moteren .
schoonmaken gaat goed met dreft
olie,...daar zou ik wel echte filterolie voor gebruiken wd40 is veel te vluchtig
filter olie kun je ook bij de motocross zaken kopen maar echte van K&N is ook niet echt duur dus waarom niet gewoon het goede spul ervoor gebruiken ??