Hallo prikkers en priksters,
we (Marjolein en ik) zijn terug van de ladies day. Gisteravond rond 21.15 uur waren we weer "in stad". Een prachtige omgeving, waar we d.m.v. een bol-pijl-rit doorheen tourden. Onderweg een paar leuke stop-plaatsen, al met al een mooie dag. Helaas was de rit over verharde wegen (en, in mijn herinnering, 2 zandpaadjes). Sleepkabels, rubber laarzen, oude jas, etc., dat is helaas allemaal niet van pas gekomen.
Vandaar dat Absolutely Fabulous niet meer te houden was aan het eind van de dag en het ons dus niet verstandig leek om zo met haar aan de terugreis te beginnen. Voordat wij weer afreisden naar het hoge noorden, hebben we haar dus nog even laten uitleven........
Ja, al met al een leuke dag...........
Groetjes, Marjan
Absolutely Fabulous 109 '82
ladies day LRCH
Re: ladies day LRCH
Marjan,
Ik hoop dat jullie volgende keer (jaar) een dagje op een off-road terrein hebben , waarschijnlijk komen er dan ook wel wat meer dames . Je kunt natuurlijk ook zelf een lady's - prikkerdag organiseren
Toch wel de "groene code" gehandhaafd bij het uitlaten van "Absulutely Fabulous" !
gr.
Jan Aart
Ik hoop dat jullie volgende keer (jaar) een dagje op een off-road terrein hebben , waarschijnlijk komen er dan ook wel wat meer dames . Je kunt natuurlijk ook zelf een lady's - prikkerdag organiseren
Toch wel de "groene code" gehandhaafd bij het uitlaten van "Absulutely Fabulous" !
gr.
Jan Aart
Hé broertje,
Tuurlijk de "groene code" gehandhaafd, hoewel Absolutely Fabulous af en toe even vermanend moest worden toegesproken, maar dat kun je volgens mij wel aan Marjolein en mij overlaten........
In ieder geval kun je het ook zo bekijken:
Ik heb wèl een landrover-dag gehad, maar niks stuk gereden (zoals steekassen of differentieel.......)! Daardoor had ik vandaag een relaxed dagje, die ik aan vrienden kon besteden i.p.v. kruipend onder mijn laro'tje. Trouwens, het was vandaag ook geen sleutel-weer..........
Groetjes, Marjan
Tuurlijk de "groene code" gehandhaafd, hoewel Absolutely Fabulous af en toe even vermanend moest worden toegesproken, maar dat kun je volgens mij wel aan Marjolein en mij overlaten........
In ieder geval kun je het ook zo bekijken:
Ik heb wèl een landrover-dag gehad, maar niks stuk gereden (zoals steekassen of differentieel.......)! Daardoor had ik vandaag een relaxed dagje, die ik aan vrienden kon besteden i.p.v. kruipend onder mijn laro'tje. Trouwens, het was vandaag ook geen sleutel-weer..........
Groetjes, Marjan
Dat hebben wij dus gedaan. We zijn met koffie en gebak begonnen, naar de maasvlakte gereden en daar onze autootjes uitgelaten. Lekker gereden, er was niemand. Onze vriendinnen de eerste beginselen van off road bijgebracht en hartkloppingen bezorgt. Goed in de bagger gezeten want anders mag ik niet thuis komen. Hierna zijn we gaan eten bij het Oostvoornse meer. Dit was onze alternatieve Ladies Day. We hadden ons bij de LRCH opgegeven maar toen we hoorde dat er helemaal geen terrein gereden, helaas weer afgezegd. We hadden ons er helemaal op verheugd om onze vriendinnen te laten zien en voelen wat het is om terrein te rijden. Nu was het voor ons een zeer geslaagde dag!!