Ey larozielen
Het is gelukt (niet door mij) een dvdtje te maken van de moederdag rit als ik het goed heb.
Dave voor jou heb ik er ook 1 maar weet nog niet hoe deze bij jou komt,ga je de smokkel meerijden??
Peter jou zit ik zaterdag wel,hopelijk heb je wel een dvd speler.
Ow er zit geen geluid bij dat kregen we niet voor elkaar ;( sorry.
koekentrommel die op zijn slofjes wacht.
dvd van moederdag(Dave&Peterv8)
Re: dvd van moederdag(Dave&Peterv8)
hey jack,
inderdaad een dvd speler heb ik wel... nu die video nog... gaaf dat het gelukt is, ben erg benieuwd. zie je zaterdag bij de bbq!
groeten,
peter
inderdaad een dvd speler heb ik wel... nu die video nog... gaaf dat het gelukt is, ben erg benieuwd. zie je zaterdag bij de bbq!
groeten,
peter
Hoi,
Eigelijk wwet ik nog niet of ik naar de smokkeltocht ga. Ik heb er wel veel zin in, maar er moet nog een beetje aan de wagen gesleuteld worden.
Ik ga Marijke nog even wat informatie vragen met betrekking tot de tocht en dan hoor je het wel als ik kom.
Groeten,
Dave Frencken
Eigelijk wwet ik nog niet of ik naar de smokkeltocht ga. Ik heb er wel veel zin in, maar er moet nog een beetje aan de wagen gesleuteld worden.
Ik ga Marijke nog even wat informatie vragen met betrekking tot de tocht en dan hoor je het wel als ik kom.
Groeten,
Dave Frencken
moet je niet marijke hebben maar ex-blue camel martin
ff zoeken volgens mij staat z'n e-mailadres wel ergens in deze topic:
[www.prikpagina.nl]
groeten,
peter
ff zoeken volgens mij staat z'n e-mailadres wel ergens in deze topic:
[www.prikpagina.nl]
groeten,
peter
Ey
dvdtje is klaar ,maar niet maar me zin ,je mag hem wel hebben ,maar kijk of ik een beteren kan krijgen.
dvdtje is klaar ,maar niet maar me zin ,je mag hem wel hebben ,maar kijk of ik een beteren kan krijgen.