Ik wil mijn stuurhuis demonteren omdat ik mijn chassis aan het kaal maken ben.
Als ik het onderste " relay lever " er af haal, die 4 boutjes onder het chassis en die 2 bouten en moeren aan de bovenkant ben ik er dan of kom ik nog meer tegen ?
Behalve dat hij vast geroest kan zitten zoals ik hier laatst gelezen heb.
En moet dat " relay lever " ( sorry, maar ik kan de nederlandse vertaling niet vinden) weer precies in dezelfde positie terug geplaatst worden?
Ik heb trouwens ook mijn chassisnummer gevonden! Dit zat onder een laag bagger en tectyl - wat een troep is dat - van ongeveer een halve centimeter.Dit kan nooit bij de laatste APK keuringen gezien zijn Het klopte trouwens wel met wat er vermeld staat op mijn kentekenbewijs.
groet Peet.
stuurhuis
Re: stuurhuis
Volgens mij heb je het over het "hulpstuurhuis" en de "pitmanarm". Vooral die eerste term levert een hoop treffers op als je hem op de zoekfunctie loslaat.
Hoewel je het uit elkaar halen van dat hulpstuurhuis niet noemt, wil ik je er voor alle zekerheid toch even op wijzen dat dat potentieel erg gevaarlijk is omdat er dan een onder grote spanning opgesloten veer loskomt.
Hermen
Hoewel je het uit elkaar halen van dat hulpstuurhuis niet noemt, wil ik je er voor alle zekerheid toch even op wijzen dat dat potentieel erg gevaarlijk is omdat er dan een onder grote spanning opgesloten veer loskomt.
Hermen
Re: stuurhuis
volgens mij zijn dat de enige bouten en je komt zeker een enorme vastzittende roestbende tegen.