Nog steeds op zoek

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mathieu van den Berg

Nog steeds op zoek

Bericht door Mathieu van den Berg »

Voor mijn Polynorm aanhanger ben ik nu al weer een behoorlijke tijd op zoek naar een reserve wiel.
Bij Sietsma in Heerhugowaard hadden ze wel reservewielen,maar deze pasten niet over het type naaf wat ik heb en om er nou half nederland voor af te rijden vind ik iets teveel van het goede!
Nou had ik gehoord dat mischien Leegwater in Broek op Langedijk of Zuid Scharwoude(ligt op de grens,dus ik weet niet welke van de twee) nog wel wat had liggen.
Maar elke keer als ik er langs kom zijn ze dicht.
Weet mischien iemand de openingstijden of het telefoonnummer?

Bijvoorbaat bedankt!

Gr,She,s real fine my one-0-nine
.

Re: Nog steeds op zoek

Bericht door . »

Ik weet niet welke polynorm je hebt, maar de velgen van de 1 tons (bandenmaat 900x16) zijn volgens mij de zelfde als van de Daf YA126.

Frans Bonnes
Paul KampeerRover

Bericht door Paul KampeerRover »

Probeer eens bij Vis in Nunspeet (adres op landroverpagina bij bedrijven Nederland)
Is een autoriteit op Nekaf gebied. Heeft geen aanhangers (meer) staan maar veel onderdelen.
Ook banden en dus waarsch. ook velgen.

Gr. Paul
Mathieu van den Berg

Bericht door Mathieu van den Berg »

De velgen van mijn aanhanger zijn gelijk aan die van een Nekaf,en de bandenmaat is aan de ene kant 6.00x16 en aan de andere kant 7.00x16.
Dit zijn volgens mijn maten die veel bij Jeeps werden gebruikt,dus die velgen die jij bedoeld,Frans zullen wel van een zwaardere uitvoering van Polynorm zijn.
Paul,ik denk dat ik inderdaad een beetje die richting moet gaan opzoeken.

Gr,She,s real fine my one-0-nine
Plaats reactie