't Is ons toch nog gelukt....Jean-Pierre, die vorige week zondag zo moedig was om Dave te hulp te schieten is door de voorrondes gekomen.
(Geld eigenlijk ook voor Peter, die Jean-Pierre weer te hulp schoot (zie foto !!) )
Hij is nu officieel genomineerd voor STUCK O/T MONTH....
Dave knap en goed werk dat je het gehaalt hebt.
hierby wil ik ff laten weten dat ik die opgenomen film van Dave en Peter maandag avond aan een maatje mee neem om om dvd te zetten.
Als dit alles lukt mee ik deze met de smokkel mee.
Donderdag krijg koekentrommel nieuwe schoen ,ben benieuwd hoe deze het doen .(dezelfde als Maryke)
Tot zaterdag en anders tot zondag Koekentrommel
bij Geert Jan hoefde ik alleen maar even te gaan hangen, hij sturen en hopsakee stond-ie weer op z'n pootjes. nou ja er komen vast nog meer stucks v/d maand uit ons schône brabant
ok, ben het wel met je eens, bron van het hele gebeuren was Dave....zonder hem......geen hangactie van jouw nodig geweest.
Daarom, Dave....de nominatie draag ik op aan 'scooby'.
Das wel errug leuk dat je me vergeven hebt met het feit dat ik limburger ben. Maar ik blijf Limburger he. Daarom vraag ik me af, is het dan een Limburgse stuck of een Brabandse?
Maar eigelijk zat ik vast op zo'n lastige plaats omdat ik mezelf naar voren heb gelierd. En omdat er geen bomen op een fatsoenlijke plaats stonden, kon ik me niet verder eruit lieren. Echt vast stond ik dus ook niet. Geert-Jan stond eigelijk veel leuker vast. Alleen niet zo erg vast als mij. Maar dan is het wel een echte Brabandse stuck. Maar we zien wel wie stuck van de maand wordt.
Maar "helaas" (tijdgebrek) mag ik nu wel weer gaan sleutelen. Of dit te maken heeft met het rijden weet ik niet. Scooby heeft namelijk een lekke vooraskeerring en lekt de olie naar de rem. Alweer, maar nu de andere kant