overdrive op LT95 in 109V8
overdrive op LT95 in 109V8
ik wil er eentje aanschaffen. in combinatie met LPG moet dat het rijden met de V8 wel iets betaalbaarder maken denk ik.
heeft iemand dat al eens gedaan in een 109V8 die mij kan vertellen of het makkelijk of moeilijk werk het is, en of je veel moet aanpassen (pook, bevestiging, ringen e.d.) omdat-ie meestal voor een RR is gemaakt i.p.v. een 109.
alvast bedankt voor de tips, groeten,
peter
heeft iemand dat al eens gedaan in een 109V8 die mij kan vertellen of het makkelijk of moeilijk werk het is, en of je veel moet aanpassen (pook, bevestiging, ringen e.d.) omdat-ie meestal voor een RR is gemaakt i.p.v. een 109.
alvast bedankt voor de tips, groeten,
peter
Re: overdrive op LT95 in 109V8
Ben benieuwd,
Ik heb er laatst ook een vraag over gesteld, wat zijn die dingen ongeveer waard? En waar woon je?
groet frank
Ik heb er laatst ook een vraag over gesteld, wat zijn die dingen ongeveer waard? En waar woon je?
groet frank
is me wel een aardig sommetje waard, ik zie het als een investering. ik woon in tilburg.
hoezo?
gr.peter
hoezo?
gr.peter
Als je in de buurt van groningen was kon je eens komen kijken, ik heb er eentje op zicht liggen. maar weet niet wat hij kosten moet en mag.
groet frank
groet frank
Vriend heeft er 2 liggen, een hele goede en een slechte (kapot huis) maar nog goed voor de onderdelen.
Geef maar een prijs indicatie
Henk
Geef maar een prijs indicatie
Henk
tja, ik heb eentje gezien op de paginamarkt voor 600 euri maar dat ga ik er niet voor neertellen. hangt er vanaf. wat wil je vriend hebben voor die hele goeie?
gr.
peter
gr.
peter