Na de nodige tegenslag gisteren samen met een vriend de gastank gehangen.(jos heeft ook landrover waar ik een nieuw dieselleidingje voor moest felzen maar het bleek met een ton te zitten dus toen maar een ton gedraaid en toen kon ie mooi helpen met de rest)
1) Nu is de verdamper aan de beurt. Nu lijkt me dat de afvoerleiding van het gas boven moet. Klopt dat. Dan zit de gasinvoer halverwege en een water boven en een water onder.
2) Ik heb de mixers hangen met de aanvoerbuis onder is dat goed ?
ik heb een aftakking gelast op de achterste waterbuis. Deze verdwijnt achter in het blok en zou een uitgaande leiding moeten zijn naar de kachel dus deze moet neem ik aan op de ingang van de verdamper. De uitgaande leiding van de kachel zal iets lastiger zijn omdat die voor het blok zit. Dat is een lange pijp die ik er tussen uit moet peuteren om een aftakking op te lassen. er zit namelijk niet genoeg rubberslang om een T-stuk tussen te zetten.
Bleek ook de uitgang van de radiator naar het spruitstuk gescheurd te zijn. Heb ik maar met zacht soldeer gesoldeerd. Durfde het niet hard te solderen, zag al spontaan de andere naden openspringen zoals bij mijn tank.
Begint langzaam de goede kant op te gaan mede dankzij o.a. jullie hulp met advies.
fred101
lpg verdamper stand
Re: lpg verdamper stand
Fred volgens mij hangt je verdamper goed. Succes verder met de bouw!
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>