afgelopen weekend wezen rijden in Spaarnwoude (je weet wel het terrein waar ook de LRCH wel rijdt) "gelukkig" maar een stuk of 25-30 auto's dus geen file rijden
We hebben zelfs hulp gehad van het prikbord, om een maat van ons met een Suzuki samoerai, weer in de mud te krijgen (Frank Munneke daarvoor bedankt)
Dit was de 1e X dat ik met de 33X12.50 het terein in ben geweest...............
dit vergt echt een hééééééél andere rijstijl, als de 235ers! (beetje Jeepie cq patrol stijl)
maar op de losse ondergrond en in de slijk doen ze het perfect
Bijna geen schade gereden alleen m'n 27 mc antenne ben ik kwijt, gewoon op het voetje afgebroken. Nu maar 1 op een veer gaan halen denk ik.
En ja hoor er waren ook prikkers van de partij!!! ploertje was er met z'n baasjes, Irene en Richard. (hoest met de enkel Ireen???) de Boerlandjes hebben de Howling Moon even gedemonstreerd, maar da's wat moois hoor!! en de terreinvaardigheid wordt er niet eens echt anders door
k´ben nu een beetje naar de kl#^ten, lekker douchen en te bedde......... morgen nóg een vrije dag
Groeten Rangie
weer thuis
Re: weer thuis
Hee Rangie,
Goed om te horen dat je weer terug bent! En alles hebt heel gehouden ben erg benieuwd naar je 33's bevindingen
En moet effe met je praten over mijn automaat conversie
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Goed om te horen dat je weer terug bent! En alles hebt heel gehouden ben erg benieuwd naar je 33's bevindingen
En moet effe met je praten over mijn automaat conversie
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
volgens mij wordt de naam niet Dangerous, maar Mudfactor IIa
33 ers zijn perfect voor de Nederlandse gronden, maar voor de Belgische en Franse rotsen................. 235/85X16
Automaatbak: kunnen we kort houden, 1X, nooit weer anders spreek uit ervaring
Wat d8 je van Serious met ZF 4-traps??
33 ers zijn perfect voor de Nederlandse gronden, maar voor de Belgische en Franse rotsen................. 235/85X16
Automaatbak: kunnen we kort houden, 1X, nooit weer anders spreek uit ervaring
Wat d8 je van Serious met ZF 4-traps??

Waarschijnlijk ben je genoeg mensen onderweg tegengekomen die hun nek verrekt hebben tijdens het inhalen? Een schone Disco met daarachter de autoambu met het beest! Leuk trouwens om je eens te spreken (beetje kort maar een volgende keer beter!) Het viel me trouwens ook op dat je mijn kapper ook kent! 
Andy&Amanda
110 300Tdi, Cool Runnings

Andy&Amanda
110 300Tdi, Cool Runnings
Was idd even kort, was maar eerder gekomen, had je ook het terrein nog ff in gekunt heb wel gezien dat je erg enthousiast bent, je hebt je vol overgave gestort op het afbreken van de feest tent.
en euh, onderweg genoeg bekijks hoor! er zijn maar wienig die niet even zwaaien of de duim omhoog steken ben ook erg veel LaRo's tegen gekomen, of daar prikkers bij zaten.................................
die kapper van je is wel een hele goede he
groeten Rangie (Ron), Mudfactor en Full Pull
en euh, onderweg genoeg bekijks hoor! er zijn maar wienig die niet even zwaaien of de duim omhoog steken ben ook erg veel LaRo's tegen gekomen, of daar prikkers bij zaten.................................
die kapper van je is wel een hele goede he
groeten Rangie (Ron), Mudfactor en Full Pull
was inderdaad een ritje met veel bekijks. Vooral kids die achterste voren zaten. Wat een klus om die klei eraf te krijgen man. Alleen het dak was nog wit. Nee was een leuk weekend. Geloof dat marina ook besmet is met het 4x4 virus.
Groeten robert
Groeten robert