assen disco 2 onder range
assen disco 2 onder range
zouden de assen van een disco 2 onder een oude range passen, incl. de lucht vering. Zo ja,waar moet ik nog meer rekening met houden, zoals bak enz.eventueel ook de versnellingsbak en tussenbak monteren, of zou het met de standaard bak van een range kunnen.
ik ben benieuwd naar de reacties
groeten Kees
ik ben benieuwd naar de reacties
groeten Kees
Re: assen disco 2 onder range
disco II assen staan breder dan RR classic's ik dacht een inch of 3
Is wel pas te maken met een hele hoop laswerk aan de veerbevestigingspunten. Vergeet niet dat alle asonderdelen ook nieuwer/duurder zijn. (stubs, lagers, schijven, blokken etc.) Maar assen zijn ook een stuk sterken. Dus als iemand nog een setje weet. Lijkt me wel wat voor Danger. Ik heb nog wel eens setjes standaard RR assen liggen
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Bowy,
heb je de bollen gedraaid of de as ??
i.v.b. met je caster
heb je de bollen gedraaid of de as ??
i.v.b. met je caster
ik heb hier alles liggen, assen compleet met aandrijfassen en versnellingsbak met tussenbak, compressor met lucht vering, alle bijbehorende electronica van een disco2 2003 met 23000 km op de teller. ben nu aan het kijken of ik het ga bouwen onder een oude range, of het hele zwikkie ga verkopen.en van horen zeggen zou een chassis van een disco 2 niet zoveel verschillen met die van een oude range, ??
grtz kees
grtz kees
er zit wel degelijk verschil in een DII chassis en dat van een RR classic
alleen een DI en een RRclassic lijken bijna het zelfde
je kan natuurlijk wel de luchtveren zo om zetten en de assen laten voor wat ze zijn
alleen een DI en een RRclassic lijken bijna het zelfde
je kan natuurlijk wel de luchtveren zo om zetten en de assen laten voor wat ze zijn