GPS Garmin 2610 of 276c gevraagd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Henk Geerlings

GPS Garmin 2610 of 276c gevraagd

Bericht door Henk Geerlings »

Hallo Land Rover fanaten,

Wil van de zomer weer lekker gaan toeren met de 101 en de motor. Nu ben ik op zoek naar een tweedehands GPS van Garmin en wel het type 2610 of de 276c. Nieuw zijn ze te duur voor mijn portomonee dus als iemand er één te koop heeft of weet dan hoor ik dat graag.

Groeten neef Henk
0645196438
marc

Re: GPS Garmin 2610 of 276c gevraagd

Bericht door marc »

Kijk eens op www.ebay.nl of www.ebay.com en breid de zoekfunctie uit naar "objecten beschikbaar voor Nederland" ( of i.d.). Met name in de VS worden veel van dit soort apparaten ( nieuw en gebruikt) aangeboden tegen een veel lagere prijs. De vrachtkosten zijn ook relatief laag...tel uit je winst!
Succes,
marc
edwarddonkers

Bericht door edwarddonkers »

Nadeel van de Amerikaanse versie is, dat er de basiskaarten van de VS inzitten...
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Op [www.gps.nl]

Staan er regelmatig Garmins te koop. Als je jezelf bij hun aanmeld krijg je de occasions al via een nieuwsbrief voordat ze op de site komen.

Dennis B.
richard

Bericht door richard »

Als je een leuke GPs van garmin voor in de auto en voor op de motor wilt, moet je de GPSMap 60 CS nemen ( waterdicht en ook geschikt om er mee te wandelen).

Ik heb hem sinds twee weken in "Het Gele Monster" zitten en hij bevalt uitstekend en bij Correct zakt hij redelijk snel in prijs.

Richard
het gele Monster
109 serie III ex leger
Henk Geerlings

Bericht door Henk Geerlings »

GPS 60 zit geen spraak op, wil hem ook gebruiken om op straatnivo te navigeren dus mijn keus is twee voorgenoemde types. Ga maar weer eens op ebay proberen maar de laatste paar maanden werd daar weinig aangeboden.
Groet neef Henk
Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Bel de gps shop in Notter eens

tel 0548-541803
Plaats reactie