vering defender
vering defender
Beste allemaal,
Ik heb een vraagje over vering voor mijn 110 TDi. Deze zijn wat aan de slappe kant aan het worden en zijn t.z.t. aan vervanging toe. Nu ben ik voornemens een jaar door afrika te reizen en dat heeft nu dus enig effect op de veer keuze. Ik heb al gehoord dat old man emu een goede keus zou zijn. Wie heeft hier ervaring mee en zijn er wellicht alternatieven. groeten Hans.
Ik heb een vraagje over vering voor mijn 110 TDi. Deze zijn wat aan de slappe kant aan het worden en zijn t.z.t. aan vervanging toe. Nu ben ik voornemens een jaar door afrika te reizen en dat heeft nu dus enig effect op de veer keuze. Ik heb al gehoord dat old man emu een goede keus zou zijn. Wie heeft hier ervaring mee en zijn er wellicht alternatieven. groeten Hans.
Re: vering defender
OME is wel duur,..als je goede originele veren koopt ben je ongeveer de helft goedkoper uit
Als je niet wilt verhogen zou ik ook voor de standaard veren gaan, als je wel wilt verhogen is Bearmach ook goed, en goedkoper als OME.
met de diverse originele veren kun je heel wat " spelen" met de hoogte er zit bijne 3' verschil tussen de laagste en hoogste "standaard veer"
ja, klopt ook, ik heb achterveren van een disco, bij de vooras van een 127" (wel OME)
Maar je kunt ook standaard nemen.
Maar je kunt ook standaard nemen.
eigenlijk zijn ze allemaal "standaard" ik heb een veren lijst samengesteld uit diverse bronnen en wat blijkt,.....bijna alle veren komen onder alle type's laro's voor op verschillende plekken (behalve 110 en 130 achterveren want die zijn groter in dia. maar hier zijn ook diverse van leverbaar)
de hoogste prijs ligt ergens rond de E40 p/stk
de hoogste prijs ligt ergens rond de E40 p/stk
Mail me eens even, heb nog wat (goede) gebruikte veren staan, misschien is daar wat bij.
Bart
Bart
En mocht je onderweg nieuwe nodig hebben kun je ze tenminste vinden.
Dennis B.
Dennis B.
ik wet dat Henk (la gomera) ome eronder heeft gezet en dat beviel hem enorm goed.
janzzen
janzzen