Steekas SII
Steekas SII
Ik wil deze week het gebroken steekasje gaan vervangen van mijn series II. Ik kan het afgebroken deel netjes eruit halen met de meenemer, maar het andere eindje blijft natuurlijk in het ashuis/diff zitten. Zijn er truken om dit aseind eruit te halen? Bijvoorbeeld doorsteken vanaf de andere kant? De boel lijkt nog allemaal netjes recht te zitten...
Dennis
Dennis
Re: Steekas SII
Dennis,
deze had ik nog niet gezien (zie mijn reply op laro list)
roald
deze had ik nog niet gezien (zie mijn reply op laro list)
roald
Ey Roald
My hebben ze hier gezegt dat het beter om de oil eraf te laten ivm rond zwerft steekasje.
Mocht je dit doen kan je ook gemakelijk het ander deeltje pakken.
Maar dit is wat ze me hier gezegt hebben.
koekentrommel
My hebben ze hier gezegt dat het beter om de oil eraf te laten ivm rond zwerft steekasje.
Mocht je dit doen kan je ook gemakelijk het ander deeltje pakken.
Maar dit is wat ze me hier gezegt hebben.
koekentrommel
Even zoekopdrachtje in het archief en je weet alles, meeste prikkers die een 88 hebben en terreinrijden hebben er al wel eens eentje gesloopt....
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Hoi Dennis.
Doorsteken van af de andere kant zal niet gaan want het asje van de zonnewielen (of waren het nu de planeet wielen ) zit in de weg.
Als je een sterke magneet hebt die in je as past zou het kunnen lukken als je heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mazzel hebt.
Anders je difje demonteren en het stompie eruit halen.
Gr Willem
Doorsteken van af de andere kant zal niet gaan want het asje van de zonnewielen (of waren het nu de planeet wielen ) zit in de weg.
Als je een sterke magneet hebt die in je as past zou het kunnen lukken als je heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mazzel hebt.
Anders je difje demonteren en het stompie eruit halen.
Gr Willem
Willem doorsteken gaat prima met een dun staafje ijzer langs je zonnewielen. Is even pielen maar kan wel..... Trouwens bij een salisbury zt dit asje niet dat is helemaal geniaal hoef je alleen maar een bezemsteel oid bij je te hebben om je steekas resten te kunnen verwijderen
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Roald had mij via de mailinglist al een doorsteeksuggestie gegeven die ik ga proberen. Overigens had ik via zoeken in het archief heel veel gevonden over steekassen, maar niet iets over doorsteken...
Bedankt voor jullie reacties.
Dennis
Bedankt voor jullie reacties.
Dennis