stuurstang
stuurstang
Hoi,
Haastige spoed bleek weer eens niet goed:
Effe snel voorwielen wisselen voor dat het gaat regenen. vervolgens snel krik onder de as en omhoog! Het krikken duurde wel lang... de as bleek niet de as maar het was de stuurstang! Nu is deze dus heel erg krom. Heeft het zin om deze weer recht te maken of is vervangen beter?
Doeg Bouke
Defender 110 tdi
Haastige spoed bleek weer eens niet goed:
Effe snel voorwielen wisselen voor dat het gaat regenen. vervolgens snel krik onder de as en omhoog! Het krikken duurde wel lang... de as bleek niet de as maar het was de stuurstang! Nu is deze dus heel erg krom. Heeft het zin om deze weer recht te maken of is vervangen beter?
Doeg Bouke
Defender 110 tdi
Re: stuurstang
vervangen.... of proberen precies andersom hetzelfde te doen. Ik bedoel: stang op zijn kop, krik eronder, en gaan.
Sander 110 "Snorkel"
PS: RB had nog wel een stangetje of wat hoor. Ik weet niet waar je woont, maar een tientje voor een stang is te doen. Nieuw zijn ze niet eens zo heel veel duurder trouwens.
Sander 110 "Snorkel"
PS: RB had nog wel een stangetje of wat hoor. Ik weet niet waar je woont, maar een tientje voor een stang is te doen. Nieuw zijn ze niet eens zo heel veel duurder trouwens.
Vervangen,
de stang is niet meer goed recht te krijgen, en blijft daardoor kwetsbaar.
Succes
de stang is niet meer goed recht te krijgen, en blijft daardoor kwetsbaar.
Succes
Ik had over het woordje "heel erg" krom heen gelezen.
Vervangen.
Te snel lezen is weer eens niet goed gebleken.
Sander 110 "Snorkel"
Vervangen.
Te snel lezen is weer eens niet goed gebleken.
Sander 110 "Snorkel"
Beste is even vervangen.....
2e hands moeten ze wel voor rond een 10,- te krijgen zijn. Als je in de buurt van Groningen zit kom hem gerust morgen effe halen.
Cheers bowy
2e hands moeten ze wel voor rond een 10,- te krijgen zijn. Als je in de buurt van Groningen zit kom hem gerust morgen effe halen.
Cheers bowy
Aanvulling, als een stuurstang eenmaal echt krom is zit er daar namelijk een zwak punt en bij eerst volgende duwtje van boomstronk oid gaat ie dan weer krom....
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Ik heb er nog een liggen van een 110,
€ 20,- op te halen in Nunspeet
gr Eric
06-53664183
€ 20,- op te halen in Nunspeet

gr Eric
06-53664183