Deflex Polybushes op RR/ defender
Deflex Polybushes op RR/ defender
Hoi
Wie heeft er ervaring met deflex polybushes zoals die0.a. geleverd worden door paddocs. Ik wil op mijn RR polybushes zetten omdat mijn rubbers af zijn, Ik wil bushes die ongeveer dezelfde eigenschappen hebben als de originele rubbers. Rangie heeft mij zwarte aangeraden, maar ik weet niet zeker van welk merk deze zijn. En de deflex zijn prijstechnisch erg gunstig.
groet Frank
Wie heeft er ervaring met deflex polybushes zoals die0.a. geleverd worden door paddocs. Ik wil op mijn RR polybushes zetten omdat mijn rubbers af zijn, Ik wil bushes die ongeveer dezelfde eigenschappen hebben als de originele rubbers. Rangie heeft mij zwarte aangeraden, maar ik weet niet zeker van welk merk deze zijn. En de deflex zijn prijstechnisch erg gunstig.
groet Frank
Re: Deflex Polybushes op RR/ defender
en die deflex dingen monteren wel lekker easy... Ik heb me net het ongenoegen mogen laten smaken de oude geklemde bussen te vervangen door deflexen, en dat alleen maar voor de panhardstang. Wel, de hel heb ik overleefd, kostte me vier ijzerzaagjes, en toen had ik eindelijk die stomme keiharde bussen er af.
Daarna in een minuutje, letterlijk, de nieuwe deflexen er in geschoven, en klaar is kees.
Nog niet mee gereden. En ze zitten dus ook alleen op de panhardstang. Nog wel. De rest komt nog.
Sander 110 "Snorkel"
Daarna in een minuutje, letterlijk, de nieuwe deflexen er in geschoven, en klaar is kees.
Nog niet mee gereden. En ze zitten dus ook alleen op de panhardstang. Nog wel. De rest komt nog.
Sander 110 "Snorkel"
Wij hebben de gele Deflex bushes op onze Defender 90 sinds een paar maanden.
Reactie armen, radius armen en panhard stang. Schokdempers binnenkort misschien ook nog.
Ervaring, op de weg lijkt alles wat strakker dan met de originele rubbers.
Wel heb ik gehoord dat de levensduur korter is dan de originele rubbers. Maar de montage gaat natuurlijk wel heel erg gemakkelijk.
Tip; Boor een gaatje (3mm) in het midden van de metalen bus. De opgesloten lucht tussen de bushes kan dan hierdoor ontsnappen, de montage is dan nog eenvoudiger.
Ik heb ze bij Liebregts besteld.
groeten,
Richard
Reactie armen, radius armen en panhard stang. Schokdempers binnenkort misschien ook nog.
Ervaring, op de weg lijkt alles wat strakker dan met de originele rubbers.
Wel heb ik gehoord dat de levensduur korter is dan de originele rubbers. Maar de montage gaat natuurlijk wel heel erg gemakkelijk.
Tip; Boor een gaatje (3mm) in het midden van de metalen bus. De opgesloten lucht tussen de bushes kan dan hierdoor ontsnappen, de montage is dan nog eenvoudiger.
Ik heb ze bij Liebregts besteld.
groeten,
Richard
Dit zijn de bussen die ik bedoel Frank, neem je de zwarte, dan gaan ze wat langer mee, en deze zijn iets soepeler.
Of je neemt de gele, maar monteer dan op de radius armen aan het chassis de zwarte, en aan de as de gele.
Groeten Rangie
Of je neemt de gele, maar monteer dan op de radius armen aan het chassis de zwarte, en aan de as de gele.
Groeten Rangie
Gewooon de gasbrander erop!
BLAZEN!!
gr,
Roland
BLAZEN!!
gr,
Roland